1400-07-03 17:13
827
0
76275
فرمانده سپاه ناحیه گرگان تاکید کرد

دفاع مقدس تجلیگاه انتقال نهضت عاشورا

فخرالدین گفت: یکی از دلایل ماندگاری دفاع مقدس گره خوردن آن به نهضت عاشورا است.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین عصر امروز در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: پس از گذشت سه دهه از هشت سال دفاع مقدس هنوز شاهد درخشش این ایام در تاریخ انقلاب اسلامی هستیم و لذا در شهری مثل گرگان بیش از 500 برنامه در طول این هفته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: یکی از دلایل ماندگاری دفاع مقدس  گره خوردن آن به نهضت عاشورا است و لذا نسل های آینده نیز از این فرهنگ مقدس بهره مند خواهند شد.

فخرالدین بیان کرد: با نگاه به وصایای شهدا، اسم های عملیات و نماز شب ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس متوجه می شویم که نهضت عاشورا و اهل البیت(ع) تا چه میزان مورد توجه رزمندگان ما قرار داشته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دفاع مقدس و نهضت عاشورا برای حفظ اسلام و تداوم آن در برابر دشمنان شکل گرفت و ایثارگران ما به تاسی از شهدای نهضت عاشورا برای رضایت خدا و کیان اسلام در جبهه های جنگ حاضر شدند.

فخرالدین بابیان اینکه رهبر هر دو جریان دفاع مقدس و نهضت عاشورا را  فرزندان پیامبر(ص) برعهده داشتند، یادآور شد: صبوری پدران و مادران شهدا هشت سال دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا و سیره  حضرت زینب (س) است.

وی افزود: شهدایی از  کودک شیرخوار تا فردی سالخورده در دفاع مقدس و نهضت عاشورا به چشم می خورد و هر دو جریان چهره ریا،  دروغ و نفاق را آشکار ساخت.

این مقام مسئول ابراز داشت: گام نخست انقلاب با ایثارگری هشت سال دفاع مقدس آغاز شد و گام دوم نیز با شهادت شهید سلیمانی رقم خورد و شهید سلیمانی به مراتب از سردار سلیمانی برای آمریکایی ها خطرناک تر است و امروز جوانان آزادی خواه دنیا منتقم خون سردار سپهبد شهید سلیمانی هستند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.