1403-06-10 15:30
127
0
91243
در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی انجام شد؛

دستگیری ۴۵ نفر در کلاله

فرمانده انتظامی شهرستان کلاله از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با دستگیری پنج سارق سابقه‌دار و ۴۰ نفر از جلب شدگان متواری در این شهرستان خبر داد.

سیدخلیل هاشمی در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما»، اظهار داشت: در ادامه روند اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی باهدف مبارزه قاطع با سارقان و مخلان امنیت در بازه زمانی یک هفته گذشته، مأموران پلیس این فرماندهی با رصد و اشراف کامل اطلاعاتی پس از هماهنگی با مقام قضایی تعداد ۵ سارق سابقه‌دار و ۴۰ نفر جلب شدگان متواری با سوابق متعدد از قبیل: خرده‌فروش مواد، قاچاق کالا و سرقت به عنف و غیره را شناسایی و طی چند عملیات در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از متهمان دستگیر شده در تحقیقات تخصصی پلیس ۱۵ فقره سرقت، همچنین ۱۲۶۰ عدد سیگار غیرمجاز در اجرای این طرح نیز کشف و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی دلالت داده شدند.

سرهنگ هاشمی با اشاره به اینکه دز ادامه این دستاوردها، تعداد ۳۱ دستگاه خودرو و تعداد ۶۱ دستگاه موتورسیکلت که دارای تخلفات قانونی و راهنمایی‌ورانندگی بوده نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی کلاله از همکاری صمیمانه مردم قدردانی و تصریح کرد: اجرای چنین طرح‌هایی به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی به‌ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.