1401-08-15 06:27
408
0
82143
با تلاش حافظان امنیت گلستان انجام شد؛

دستگيري عامل قتل مرد 40 ساله در گنبدکاووس/ کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در شهرستان ترکمن

فرمانده نیروی انتظامی گنبد گفت: با بکارگیری شگردهای پلیسی و پس ازشناسايي محل اختفاء متهم وهماهنگي بامرجع قضايي  قاتل در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ "محمود علي فر " فرمانده انتظامي گنبدكاووس دز گقتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پي وقوع يك فقره قتل عمدی مردی 40 ساله با سلاح سرد در يكي از مناطق روستایی شهرستان ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: باتلاش كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان و انجام کارهای اطلاعاتی، رد پايي از قاتل متواري در يکي از شهرستانهاي استان تهران به دست آمد.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی و پس ازشناسايي محل اختفاء متهم وهماهنگي بامرجع قضايي  قاتل در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد.

سرهنگ علي فر با بيان اين كه در بازرسي از مخفيگاه متهم يك تيغه كارد كمري به كار رفته در صحنه قتل كشف شد، افزود:قاتل در تحقيقات پليس به بزه ارتكابي اعتراف و انگيزه خود را انتقام جويي به دليل اختلافات شخصي عنوان كرد.

فرمانده انتظامي گنبد كاووس خاطر نشان كرد : متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي وسپس روانه زندان شد.

سرهنگ علي فر از شهروندان خواست: در هنگام عصبانيت، خشم خود را کنترل و از تصميمات نابخردانه خودداري کنند.

کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در شهرستان ترکمن

سرهنگ "محمدعلی کریمی " نیز در گفتگویی،  اظهار داشت: مأموران کلانتری11 ضمن تعامل و همکاري لازم در اين راستا در یک عمليات موفق به کشف یک قبضه سلاح شکاري غير مجاز شدند.

اين مقام انتظامي افزود: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی پس از بازرسي از يک دستگاه خودروي سواري سمند در شهر بندرترکمن يک قبضه سلاح شکاري غير مجاز و تعداد دو عدد فشنگ کشف و فرد مورد نظر را دستگیر و به همراه سلاح شکاری غیر مجاز به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ترکمن ادامه داد: متهم پس از تکمیل پرونده به همراه اسلحه مکشوفه تحویل مقام قضائی شد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.