1400-09-24 13:03
695
0
77552

دامن زدن به اختلافات مذهبی بازی در زمین دشمن است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه اتحاد رمز پیروزی است، گفت: دامن زدن به اختلافات مذهبی بازی در زمین دشمن است.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش ملی نقش بانوان در ابعاد تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم در گرگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی شبیه معجزه‌ای است که خداوند به آن وعده داده بود و در این راه باید استقامت، صبوری و مبارزه با مشکلات داشته‌ باشیم و این رمز موفقیت ما است.
وی با تاکید بر اینکه برنامه قطعی دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی بوده‌ است، افزود: وحدت مهمترین راهبرد جمهوری اسلامی است.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در یکی دو سالی که آمریکا از منطقه فرار کرده‌ است ایجاد تفرقه قومی و مذهبی بین مسلمانان بیشتر خودنمایی می‌کند.
ملک شاهکوهی با بیان اینکه هر گونه حرکت در ایجاد تفرقه‌افکنی، بازی در زمین دشمن است، اظهار کرد:اگر به دنبال تفرقه باشیم در تکمیل طراحی دشمنان گام برمی‌داریم.
 وی وظیفه مسلمانان را در قبال هتاکی صورت گرفته در حفظ وحدت دانست و گفت: برخورد با این هتاکی به عهده مراجع قانونی است، اگر ما هم بخواهیم مانند آن‌ها در مقابل یک عکس‌العمل واکنش نشان بدهیم، در همین زمین‌بازی خواهیم کرد و این خطای راهبردی محسوب می‌شود.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: به راه انداختن جنگ مذهبی در جهان از اهداف آمریکا است و نباید آن را به تمام اهل‌سنت تعمیم دهیم و علمای اهل‌سنت در استان ما اولین کسانی بودند که در مقابل این هتاکی موضع گیری کردند.
ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه راهبرد جمهوری اسلامی این است که هرکس به مقدسات شیعه و سنی توهین کند باید با او برخورد شدید باشد، ابراز کرد: اگر این توهین‌ها ادامه‌دار باشد نمی‌شود آن را جمع کرد و مراجع قانونی باید دنبال این قضیه را بگیرند.
وی با بیان اینکه برخورد با هتاکی نباید در کوچه و بازار اتفاق بیفتد بر لزوم خویشتن‌داری  تاکید کرد و گفت: خودمان را دشمن‌شاد نکنیم بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی ما وحدت است که این اختلافات نباید به کوچه و بازار کشیده شود.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.