1400-08-12 09:44
992
0
76852
در گفتگو با گلستان ما مطرح شد؛

حمایت تسهیلاتی از تیم های شرکت کننده در رویداد دیجیتال بسیج/ تولید محتوای بسیج مهمترین رویداد سالانه گلستان/ افزایش استقبال از رویداد دیجیتال گلستان+ فیلم

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به تیم‌های شرکت کننده در رویداد دیجیتال بسیج در استان گلستان، خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ سعید مازندرانی، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در حاشیه مراسم افتتاحیه رویداد دیجیتال بسیج در گلستان، در گفتگو با خبرنگار ما از حمایت این اداره کل از افرادی که در زمینه آی تی اشتغال دارند و زمینه اشتغال را فراهم می کنند؛ خبر داد و گفت: تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی ارزان قیمت به افراد یاد شده واگذار می شود و همچنین جهت تحکیم کار و بیمه آنها نیز حمایت هایی از سوی این اداره کل انجام خواهد شد.

وی افزود: به تیم‌های شرکت کننده در این رویداد نیز تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود.

تولید محتوای بسیج مهمترین رویداد سالانه گلستان

غفاری، مدیرکل پارک علم و فناوری گلستان هم در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: تولید محتوای بسیج مهمترین رویداد سالانه گلستان است.

وی افزود: پارک علم و فناوری گلستان هم در زمینه اجرای این رویداد و هم در زمینه جذب تیم های برتر و حمایت آنها ورود کرده است.

افزایش استقبال از رویداد دیجیتال بسیج در گلستان

رضا روشنی، رییس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان نیز از افزایش استقبال تیم ها از سومین مرحله رویداد دیجیتال بسیج در گلستان خبر داد و گفت: در مرحله اول این رویداد ۱۰ تیم شرکت کردند و در دومین رویداد نیز با توجه به شرایط کرونایی و مجازی برگزار شدن این رویداد، بیش از ۷۰۰ اثر از سوی شرکت کنندگان برای ما ارسال شد.

وی افزود: در سومین مرحله از این رویداد که امروز آغاز شد؛ ۲۰ تیم شرکت می کنند که نشان از استقبال آنها از این برنامه است که بواسطه آن می توان استعدادهای استان را شناسایی و از آنها حمایت کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.