1402-06-07 14:36
981
0
86275
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

تلاش دولت برای صیانت از پارک ملی گلستان با ایجاد اتوبان جدید

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: با ساخت اتوبان جدید در استان از بندرگز تا آشخانه موافقت شد.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی ملک در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  طرح ایجاد اتوبان جدید برای افزایش ظرفیت ترافیکی و حفاظت از جنگل گلستان از سال‌ها پیش در گلستان مطرح بود و  در جلسه با وزیر راه و در جلسه امکان سنجی با ایجاد این اتوبان موافقت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بابیان اینکه اکنون در مرحله انجام مطالعات تفضیلی این طرح هستیم، یادآور شد: جزئیات بیشتر درباره مسیر و حریم این اتوبان و اعتبار مورد نیاز برای ساخت آن پس از پایان مطالعات تفضیلی اعلام می‌شود.

ملک ابراز داشت: در هفته دولت یک هزار و 171 واحد مسکونی افتتاح شد و تعریض و ایمن سازی بالغ بر ۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی از مهمترین این طرح‌ها بوده است.

وی افزود: در مجموع در دوران فعالیت دولت سیزدهم در دو سال اخیر بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای ارتقای کمی و کیفی جاده‌های استان هزینه کردیم.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان اقدامات این دستگاه در حوزه مسکن را نیز تشریح کرد و از تلاش برای دریافت ۲۰ هزار تسهیلات خودمالکی ساخت مسکن در دیدار با وزیر راه خبر داد.

ملک ادامه داد: در حوزه خودمالکی تاکنون ۱۸ هزار متقاضی داشتیم که مدارک و مستندات خود را در سامانه بارگذاری کردند و تا کنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد نیز تسهیلات گرفتند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.