1401-10-22 12:23
591
0
82911
دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای زنان مسلمان است

دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با بررسی زندگی حضرت زهرا(س) و بصیرت و معرفت این بانوی جهان اسلام در اوج جهالت مردم آن زمان، می توان دخت نبی اکرم(ص) را به عنوان بهترین الگو برای زنان مسلمان، معرفی کرد.

به گزارش گلستان ما؛ عبدالکریم رجبی، دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) انجام شد؛ گفت: دختر پیامبر بزرگ اسلام(ص) در بین مسلمانان بخصوص اهل سنت، جایگاه خاصی دارد.

وی افزود: همانطور که حضرت محمد(ص) در نزد خداوند متعال جایگاه ویژه ای دارد؛ مسلما حضرت زهرا (س) نیز، دارای مقام بسیار بزرگی نزد خداوند است.

نماینده ادوار شرق گلستان تاکید کرد: با بررسی زندگی حضرت زهرا(س) و بصیرت و معرفت این بانوی جهان اسلام در اوج جهالت مردم آن زمان، می توان دخت نبی اکرم(ص) را به عنوان بهترین الگو برای زنان مسلمان، معرفی کرد.

رجبی ادامه داد: الگو گیری از این بانوی بزرگ اسلام به این معنی نیست که در زنان جامعه اسلامی مانند گذشته زندگی کنند و امکانات و پیشرفت‌ها را مدنظر نداشته باشند؛ بلکه باید بلکه الگو گیری از حضرت زهرا(س) باید در روح کار باشد؛  نه در شکل کار.

وی در پایان گفت: با شکل گیری تمدن اسلامی و پیروی زنان و مردان مسلمان از نبی مکرم اسلام(ص) و دخت ایشان، مسلما آرامش و احساس امنیت که از خود امنیت بالاتر است؛ در جامعه حاکم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.