1400-10-08 20:15
366
0
77806
فرمانده سپاه گرگان؛

حاج قاسم شهید راه فتنه شد/ اتصال به ولایت فقیه عاملی برای عاقبت به خیری سردار دل ها

فخرالدین گفت: شهید سلیمانی عاقبت به خیر شد چون به ولایت فقیه اتصال داشت وقتی فتنه اتفاق می افتد نور افکنی همچون ولایت می تواند انسان را عاقبت به خیر کند.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ وحید فخرالدین شامگاه چهارشنبه در شب شعر میراث سلیمانی که با حضور شاعران آیینی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی نماد مقاومت و شهید راه مبارزه با فتنه ای بود که در سراسر عالم اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه گرگان خاطرنشان کرد: حاج قاسم مثل عطری بود که شکست و بوی عطر آن همه عالم را فرا گرفت، خیلی ها اگر شخصیت این شهید را نمی شناختند بعد شهادتش همه شناختند و همه به حالش غبطه خوردند که این اتفاق کمی نیست.

وی با اشاره به اینکه داغ این شهید هنوز بر دل ها سنگینی می کند، افزود: ایشان را می توان شهید فتنه دانست چرا که چند ماه قبل شهادتش دشمنان در کشوری مثل عراق ایران هراسی ایجاد کردند و در عراق بدگویی هایی اتفاق افتاد اما بعد از شهادت ایشان همه فتنه ها نابود شد یعنی پس از شهادت هم به اسلام خدمت کرد.

فخرالدین اخراج آمریکا از منطقه را سخت ترین انتقام از آمریکا دانست و ابراز کرد: آمریکا از عراق و افغانستان خارج شد که این اتفاق به برکت خون ایشان در زمان شهادت بود.

فرمانده سپاه گرگان گفت: شهید سلیمانی عاقبت به خیر شد چون به ولایت فقیه اتصال داشت وقتی فتنه اتفاق می افتد نور افکنی همچون ولایت می تواند انسان را عاقبت به خیر کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.