1402-04-24 12:08
591
0
85724
معاون فرهنگی سازمان بسیج تاکید کرد:

جبهه‌سازی هنرمندان در جنگ روایت‌ها با مرکز آفرینش‌های بسیج

معاون فرهنگی سازمان بسیج گفت: مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج گلستان به مرکزی برای جبهه‌سازی جریان فرهنگ و هنر برای مقابله با دشمن است.

به گزارش گلستان ما، سردار علی مقواساز در آیین افتتاحیه مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج گلستان اظهار کرد: با افتتاح این مرکز اتفاق ویژه در گلستان که از جنس جهاد است رقم خورد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج ادامه داد: پایگاه‌های بسیج تلاش‌های فراوانی برای رونق مساجد، دفاع از انقلاب و رونق اسلام انجام می‌دهد که نفس به نفسش جهاد است و خداوند به چنین حرکت‌هایی نصرت می‌دهد.

مقواساز بیان کرد: یک هزار و ۴۰۰ سال همه علما و ائمه آرزوی چنین انقلابی را داشتند و همه ما تلاش می‌کنیم که این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) منتج شود.

وی گفت: استعدادی که در گلستان در این مدت شناختیم باعث می‌شود که مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج گلستان یکی از بهترین مرکزهای کشور تبدیل شود.

این مقام مسئول یادآور شد: مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج مرکز روایت هوشمند برای انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود و این مرکز در برابر روایت نادرست دشمن ایستاده است.

مقواساز تاکید کرد: این مرکز باید تبدیل به مرکزی برای حضور هنرمندان شود و باید روایتی انجام دهند که امید را در جامعه دوچندان کند.

وی یادآور شد: دشمن به دنبال نیرنگ و دروغ است و این دشمن نفس‌های آخر خود را می‌کشد و روزی به دنبال ایجاد حکومتی از نیل تا فرات بود ولی امروز دور خود دیوار کشیده و نقشه‌های آن بهم‌ریخته است.

این مقام مسئول ابراز داشت: انقلاب اسلامی و امام(ره) تمام محاسبات دشمن را بهم ریخت، دشمن در حال فروپاشی و فروریختن است و مثل انسانی که در حال غرق شدن است که دست و پا می‌زند.

مقواساز خاطرنشان کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند که مردم را از انقلاب اسلامی ناامید کند و امروز ما وظیفه داریم ارتباطات مردمی خود را با هنر تبلیغ گسترش دهیم.

وی یادآور شد: این مرکز امروز به مرکزی برای جبهه‌سازی جریان فرهنگ و هنر برای مقابله با دشمن است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج تاکید کرد: باید هنرمندان سراسر استان با ایجاد مرکز آفرینش‌های بسیج همدیگر را پیدا کنند و در جنگ روایت‌ها نقش آفرین باشند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.