1394-03-24 18:47
1545
1
16138
با حکم مدیر کل میراث فرهنگی گلستان ؛

جبار قره مشاور میراث فرهنگی گلستان در امور اقوام شد

طی حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان مشاور اداره کل در امور اقوام منصوب شد.

به گزارش گلستان ما؛جبار قره، طی حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، به عنوان مشاور اداره کل در امور اقوام منصوب شد.

در این حکم آمده است:

شایسته است  با برنامه ریزی مناسب و با اتکال به خداوند سبحان با هدف ارتقاء اداره کل و در نظر گرفتن صرفه وصلاح واحد با توجه به ظرفیت های موجود اهتمام لازم را به عمل آورده و موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است ، قره متولد 1340 ولیسانس حسابداری است و سمت هایی همچون: مشاور فرماندار بندرترکمن در امور اجرایی سیاسی، مسئول آمار وشورای برنامه ریزی جهاد سازندگی آزادشهر و مدیر مالی شرکت کشت و صنعت خاوردشت را در سابقه کاری خود دارد.

گفتنی است بیش از 20 قوم در استان گلستان ساکن هستند که به طور مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند. همین ظرفیت تنوع اقوام در استان ، گلستان را به رنگین کمان اقوام تبدیل نموده و نمادی از وحدت وهمدلی را به نمایش گذاشته است.

برنامه ریزی مطلوب در راستای بهره مندی از این قابلیت استان ، نقش به سزایی درماندگاری مسافران و افزایش شمار گردشگران استان خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اشنا

اقای مدیر کل از این که میراث رو شخم زدی ممنون . چون نیاز بود .اما از این ناراحتم که نکنه شما خطی باشی و فقط به صلاح خودتون کار کنید .

0
0
پاسخ
1394-03-25 18:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.