1403-07-16 12:01
59
0
91668
عضو مجلس خبرگان رهبری خبر داد:

ثبت ورود امام عسکری (ع) به جرجان در تقویم

عضو مجلس خبرگان رهبری بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان در حال ثبت سوم ربیع‌الثانی سالروز ورود امام حسن عسکری (ع) به جرجان در تقویم رسمی کشور هستیم.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ آیت‌الله سید محسن طاهری صبح امروز در آیین گل‌باران قدمگاه امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت هفته فرهنگی گرگان اظهار کرد: جا دارد در این روز که سالروز عملیات طوفان الاقصی است یادی از شهدای جبهه مقاومت داشته باشیم، شهدای مردم مظلوم غزه و فلسطین و مجاهدان حماس و مجاهدان حشد شعبی و دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله باعث زنده‌ماندن مقاومت شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: افتخار بزرگی برای مردم و شهر ما و استان ما است که یک واقعه استثنایی رقم خورده است و هیچ جایی در جهان اسلام ثبت نشده که امام معصوم برای دین دوستان و شیعیان با طی الارض به منطقه‌ای تشریف‌فرما شوند و این افتخاری برای محله و شهر گرگان است.

طاهری بیان کرد: جای قدردانی دارد در سال‌های اخیر این موضوع موردتوجه قرار گرفته گرچه جایگاه واقعی این روز برای مردم شهر باید آشکار شود و از آن بزرگداشت لازم صورت بگیرد خیلی فاصله داریم که این وظیفه مسئولان و مبلغان این شهر است.

وی افزود: امروز به ما خبر دادند که در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بنا شد که مصوبه‌ای برای دولتمردان ارسال شود مبنی بر اینکه روز سوم ربیع الثانی به‌عنوان سالروز ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.