1398-03-13 13:03
614
0
63677
سرپرست استانداری گلستان مطرح کرد:

تلاش برای آبگیری سد نرماب در سالجاری

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به سیلاب اخیر در استان، اظهار کرد: تکمیل پروژه های منابع آبی از مهمترین طرح های اقتصاد مقاومتی استان است که می توانند نقش موثری در جمع آوری آبها و کنترل سیلاب ها داشته باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از استانداری گلستان، میرمحمد غراوی در چهل و هشمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تصریح کرد: یکی از مهمترین پروژه های اقتصاد مقاومتی استان سد نرماب است که تا کنون 77 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و باید تلاش کنیم با تامین منابع مالی مورد نیاز، آبگیری این سد در سالجاری صورت پذیرد.

وی افزود: احداث و تکیل سد آقدکش به عنوان سدی در پایین درست سد وشمگیر و با هدف مهار سیلاب ضرورری است و همچین کنترل سیلاب ها و اجرای زهکشی اراضی از اولویت های پروژه های اقتصاد مقاومتی استان است.

وی با اشاره به تامین برق و تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه هزار هکتاری اترک، یادآور شد: اجرای زیرساخت های لازم در این منطقه نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان دارد.

سرپرست استانداری گلستان با بیان اهمیت پروژه های اقتصاد مقاومتی استان در حوزه راه و حمل و نقل، گفت: پروژه بندرخشک اینچه برون و پروژه ریلی گرگان به مشهد از اهمیت بالایی برخوردارند و می توانند نقش مهمی در رونق گلستان داشته باشند.

همچنین در این جلسه نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر معین گلستان ، اظهار کرد: برخی طرح ها و پروژه ها نیازمند پیگیری هایی در سطح ملی است که تلاش داریم ضمن تعامل با وزرا و مدیران ارشد روند اجرای آها را تسریع کنیم.

علی اصغر احمدی با اشاره به حربه تحریم های ظالمانه دشمان انقلاب علیه ملت ایران، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده حداکثری از استعدادها و ظرفیت های درون کشور است و باید بتوانیم با نیروی خلاق خودمان کشور را اداره کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه منابع کشور محدود است باید تلاش کنیم با اولویت بندی در روند استان استان تاثیرگذار باشیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.