1403-07-12 12:53
48
0
91608
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان عنوان کرد:

تشریح برنامه‌های هفته انتظامی در گلستان

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان گفت: با حضور پرشور کارکنان انتظامی در مصلی‌های نماز جمعه استان گلستان برنامه‌های هفته انتظامی آغاز و با عطرافشانی گلزار شهدا در پنجشنبه هفته آینده به پایان می‌رسد.

 علیرضا نصیری‌رضی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: هفته فراجا با شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» از ۱۳ مهر آغاز می‌شود و در طول این هفته برای‌آنکه بتوانیم مردم را با مأموریت‌های پلیس بیش از گذشته آشنا کنیم و از زحمات تلاشگران انتظامی استان ارج بنهیم برنامه‌های متنوعی را تدارک دیدیم.
 
 معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: با حضور پرشور کارکنان انتظامی در مصلی‌های نمازجمعه استان گلستان برنامه‌های هفته انتظامی آغاز و با عطرافشانی گلزار شهدا در پنجشنبه هفته آینده به پایان می‌رسد.
 نصیری یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیلی از پیشکسوتان انتظامی استان گلستان از جمله برنامه‌هایی است که در طول این هفته تدارک‌دیده‌شده است.

 وی افزود: حضور در مساجد، مدارس به‌منظور ارائه آموزش همگانی به شهروندان، ملاقات چهره‌به‌چهره فرماندهان انتظامی با مردم از دیگر برنامه‌های ما در طول هفته انتظامی است و همچنین در روز دوشنبه و در سامانه ۱۹۷ فرمانده انتظامی استان با مردم دیدار و گفتگو خواهند کرد.
 
 معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان ابراز داشت: مسابقات ورزشی، طرح مردم‌یاری در نقاط محروم و مرزی استان، سرکشی از خانواده بیمار و سالمندان، برگزاری همایش کلانتری‌های برگزیده، افتتاح طرح‌های عمرانی و تجلیل از نمونه‌های ترافیکی در سطح استان و مراسم امحای کالای قاچاق و مواد مخدر از دیگر برنامه‌های شاخصی است که در طول این هفته تدارک‌دیده‌شده است.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.