1402-10-14 08:09
570
0
88226
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

ترور کرمان نشان از ترس و وحشت دشمن دارد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اقدام تروریستی کرمان گفت: این ترورها و این‌گونه اقدامات نشان از ترس و وحشت دشمن است.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: شهادت مایه فخر و عزت ما است و به فرموده حاج‌قاسم ما ملت امام حسین (ع) هستیم و در مکتب عاشورا یاد گرفتیم «سر به نی می‌دهیم؛ ولی تن به ذلت هرگز» و شهادت مایه فخر و مباهات ما است.معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: جریان نفاق و ایادی استکباری و جریان صهیونیستی تصور نکنند که ما از مرگ و شهادت هراس داریم، در مکتب سید شهدا آموختیم در مسیر مبارزه با استکبار و کفر شهادت افتخار ما است.

دیلمی بیان کرد: این ترورها و این‌گونه اقدامات نشان از ترس و وحشت دشمن است، ترور را کسانی انجام می‌دهند که جرات نشان‌دادن خود در میدان و مقابله رودررو را ندارند و اگر این توان را داشتند در میدان در برابر جبهه مقاومت و جبهه اسلام ناب می‌ایستادند.

وی متذکر شد: پیوندهای اجتماعی حول محور اسلام و اساس فرهنگ ایثار و شهادت و این تجمعات مؤمنانه و مخلصانه همیشه موجب ترس و وحشت دشمن بوده است، اینکه مردم دلداده یک جا جمع می‌شوند در موضوع مهم آن هم تعالی اسلام هم قسم می‌شوند دشمن هراس دارد و دشمن با ترورهای کور و تلخ دست می‌زند و زن و بچه مردم را می‌کشد تا این پیوندهای مجاهدانه محقق نشود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: کشتن مردم بی‌دفاع نشان می‌دهد سخنانان پوپولیستی با کمپین‌های «زن، زندگی و آزادی» نشان از فریب جوامع است و اگر مدافع حقیقی بودند دست به این کار نمی‌زدند و این جنایت سند نفاق این‌ها است.

دیلمی ابراز داشت: کسانی که به‌راحتی اسیر جنگ روانی آن‌ها می‌شوند باید این دشمنان را بشناسند، دشمن در همه عرصه‌ها در برابر گفتمان انقلاب اسلامی شکست‌خورده و برای کسب آبرو و ضربات غیر قابل ترمیمی که متحمل شده دست به چنین کاری می‌زند تا از مرگ خود جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت و دشمن هزینه سنگینی را با راه‌اندازی داعش و جریان‌های انحرافی به راه انداخت و جبهه مقاومت با میاندار حاج‌قاسم آن‌ها را ناکام گذاشته است.
 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این اتفاق به همه ما قدردانی از مدافعان حرم و امنیت کشور را دوچندان می‌کند اینکه چهل و پنج سال است جوانان نظامی و امنیتی در برابر این تروریست‌های خون‌آشام و کودک کش را گرفتند و نباید یک انفجار باعث شود که ما اسیر جنگ روانی دشمن شویم.

دیلمی متذکر شد: همه ما در کنار نیروهای امنیتی ایستادیم و باید از این مسیر صیانت کنیم و انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی در سیر ظهور و تمدنی به قله نزدیک است و باید مراقب جنگ روانی دشمن باشیم.

وی ابراز داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک جهاد مهم و عظیم است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از خود شهادت نیست و دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت می‌ترسد و دشمن تلاش می‌کند این اجتماعات محقق نشود، اینکه پس از چهار سال مردم دلداده بافرهنگ ایثار و شهادت در نقطه‌ای جمع می‌شوند و برای حذف رژیم صهیونیستی و انتقام سخت، دشمن را به هراس انداخته و با اجیرکردن انسان‌های فریب‌خورده و به‌کارگیری جریان نفاق و نفوذ و حمایت‌های دیگر دست به چنین جنایتی می‌زند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: از هم اکنون این‌ها باید آماده باشند و امام قطعی سرکوب و مجازات آن‌ها ادامه خواهد داشت و منتظر پاسخ کوبنده و انتقام همه شهدا و شهدای مقاومت و غزه باشند.
انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.