1403-05-21 13:50
173
0
91021
مدیرکل نوسازی مدارس گلستان خبر داد:

بهره‌برداری از ۲۵ کلاس درس در رامیان

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان در بازدید میدانی از پروژه‌های آموزشی شهرستان رامیان گفت:۲۵ کلاس درس جدید تا شروع سال تحصیلی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ وحید فراهی، مدیرکل نوسازی مدارس گلستان به همراه جمشید قائم‌مقام، نماینده مردم رامیان و آزادشهر از پروژه‌های آموزشی این شهرستان بازدید کردند.
 مدیرکل نوسازی مدارس گلستان در حاشیه این بازدید در گفتگویی اظهار کرد: ۳ مدرسه به نام‌های امام رضا (ع)، میلاد نور تارتار سفلی و اندیشه خان ببین شهرستان رامیان، با ۲۵ کلاس درس تا شروع سال تحصیلی با مساحت بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
فراهی افزود: برای جبران کمبود فضای آموزشی در این شهرستان، کلنگ آغاز عملیات اجرایی در مدرسه شهید کرمعلی یازرلو نیز در هفته دولت به زمین زده می‌شود.
 مدیرکل نوسازی مدارس گلستان در ادامه افزود: ۴۰ پروژه آموزشی، پرورشی در هفته دولت و مهرماه سال جاری با ۲۴۶ کلاس درس و مساحت ۴۰ هزار مربع با اعتبار ۴۷۸ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
قائم‌مقام نماینده مردم رامیان و آزادشهر در بازدید از پروژه‌های آموزشی شهرستان رامیان بر ضرورت تسریع در عملیات عمرانی پروژه‌های نیمه‌تمام در فرصت باقیمانده تا بازگشایی مدارس تأکید کرد.
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه نوسازی مدارس گفت: امیدواریم با ساخت این مدارس زیبا و همراهی خیرین مدرسه‌ساز، دانش‌آموزان این شهرستان به رتبه‌های علمی بالا، دست پیدا کنند.
وی افزود: هدف از این بازدیدها در جریان قرارگرفتن مهم‌ترین مسائل آموزشی، عمرانی و پروژه‌های در حال اجرا و کمک به تسریع در اجرای آنها و همچنین صدور دستورات و راهکارهای لازم جهت رفع آنها است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.