1402-04-17 13:42
619
0
85633
استاندار گلستان در گفتگوی اختصاصی:

برگزاری مراسمات با محوریت مردم، شکوهمند است

استاندار گلستان گفت: چون ارزش‌ها متعلق به خود مردم است؛ لذا برگزاری این مناسبت‌ها با محوریت مردم و در قالب هیئت‌ها و گروه‌های جهادی، تاثیرگذاری بیشتری نسبت به برگزاری آن توسط دولت دارد.

به گزارش گلستان ما؛ علی‌محمد زنگانه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: فرهنگ به مثابه هوایی است که تنفس می کنیم همانطور که برای سلامت جسمی به هوای پاک نیازمند هستیم؛ برای سلامت روح و روان نیز نیازمند اقدامات فرهنگی فاخر هستیم.

علی محمد زنگانه ادامه داد: در این راستا، در مناسبت های مختلف فرصت‌های بی بدیلی فراهم می شود تا توسط مجموع های مردمی لین اقدامات فاخر به نمایش گذاشته شود.

وی به بعد مردمی اجرای چنین مناسب‌هایی پرداخت و گفت: چون ارزش‌ها متعلق به خود مردم است؛ لذا برگزاری این مناسبت‌ها با محوریت مردم و در قالب هیئت‌ها و گروه‌های جهادی، تاثیرگذاری بیشتری نسبت به برگزاری آن توسط دولت دارد.

استاندار گلستان تاکید کرد: عشق و حب به ولایت و اهل بیت در وجود مردم شیعه و سنی جاری است و این اقدام(جشن خیابانی عید غدیر خم) از این جنبه که توسط جریان های مردم شکل و برگزار شده است؛ مورد استقابل همگان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: عید سعید غدیرخم، عید محبت به اهل بیت و رهبری است؛ امامتی که به هر کسی واگذار نمی شود در این نظام و انقلاب باید خدارو را سپاسگزار بود که به نعمت این نظام و انقلاب انتخاب رهبری و ولایت فقیه به کسانی واگذار شده است که خود از بطن مردم هستند و مسلما انتخاب آنها انتخابی مردمی است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.