1402-08-21 21:38
474
0
87409
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان خبر داد:

برگزاری جشن خودکفایی بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ مددجو گلستانی

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: جشن توانمندی و خودکفایی ۲ هزار و ۶۵۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد گلستان در تاریخ ۲۴ آبان‌ماه سال جاری انجام می‌شود.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی در نشست خبری روز یکشنبه ۲۱ آبان‌ماه با اعلام این خبر اظهار داشت: جشن خودکفایی دو هزار و ۶۵۳ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد ۲۴ آبان‌ماه در جامعه المصطفی العامیه گرگان برگزار می‌شود که علاوه بر حضور استاندار و مسئولان استانی، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور نیز در این جشن حضور خواهد داشت.

 بابایی افزود: یکی از اهداف این جشن، معرفی الگوهای موفق، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارآفرینان موفق استان است

 وی معرفی کمیته امداد، به‌عنوان یک مجموعه مولد، کارآفرین و اشتغال‌زا را از دیگر اهداف این جشن برشمرد و ادامه داد: معرفی الگوهای موفق اشتغال از جنس خود مردم که با دریافت کمترین تسهیلات و تنها با داشتن عزم و اراده قوی و سعی و تلاش به جایگاه خوب اقتصادی در جامعه دست پیدا کرده‌اند و در این شرایط سخت اقتصادی توانسته‌اند نقش مؤثری در تولید و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ایفا کنند را از مهم‌ترین دستاوردهای این جشن خواند.

 بابایی انتقال پیام فرهنگ کار و تلاش به سراسر استان را مهم خواند و افزود: حاصل ارائه خدمات مختلف و صادقانه این نهاد، درنهایت باعث افزایش حس اعتماد عمومی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود که با حضور پرشور در انتخابات اسفندماه سال جاری، متبلور خواهد شد.

 وی هدف بعدی این جشن را تجلیل از یاوران اشتغال خواند و تصریح کرد: یاوران اشتغال، یعنی استاندار محترم و مجموعه خوب اقتصادی استانداری گلستان و سایر دستگاه‌های مرتبط و مدیران عامل بانک‌ها هستند که در تحقق برنامه اشتغال این استان نقش بسزایی دارند.

 بابایی با اشاره به کسب رتبه برتر ایجاد اشتغال در جشنواره شهید رجایی سال گذشته افزود: با تعامل و همکاری خوب سیستم بانکی استان در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۶۲۰ فرصت شغلی با اعتبار ۵۹۹ میلیارد تومان پرداخت شده و توانستیم بیش از ۹۰ درصد اعتبارات اشتغال را جذب نمائیم .

 وی ادامه داد: در هفت‌ماهه سال جاری نیز کمیته امداد استان جایگاه سوم در ایجاد فرصت‌های شغلی در سطح کشور را به دست آورد.

 وی خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع نمادین چندین دستگاه تراکتور به مجریان اشتغال کمیته امداد، نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز پرحاشیه مراسم و در محوطه جامعه المصطفی، دایر و مددجویان توانمند شده این نهاد محصولات تولیدی خود را در زمینه‌های فرش و گلیم و صنایع‌دستی ترکمن، پارچه‌بافی، سفال کاری، شمع و مجسمه‌سازی، حصیربافی، پنل خورشیدی، پهپاد، تولید پوشاک بچه گونه، تولید عسل و فرآورده‌های آن، تولید مبل، کالای خواب، تولید تابلوهای ویترا، چرم‌دوزی، غرفه تولید محصولات دانش‌بنیان و... به معرض نمایش می‌گذارند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.