1400-01-08 10:35
791
0
73866
نماینده شرق گلستان:

با وجود فراوانی کالا، شاهد صف طولانی مردم هستیم!

نماینده شرق گلستان گفت: علیرغم توزیع فراوان کالاهای تنظیم بازار در سطح استان؛ همچنان شاهد صف مردم برای تهیه این کالاها هستیم.

به گزارش گلستان ما، رضا آریانپور که در جلسه مشترک با فرماندار، رئیس اداره صنعت معدن تجارت و اعضای اتاق اصناف کلاله سخن می گفت؛ تصریح کرد: مردم را به این باور برسانیم که مرغ، روغن و اقلام مصرفی آنها به اندازه کافی در استان وجود دارد و نگران نباشند.

وی افزود: با توجه به تخصیص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سوی دولت برای دان مرغ؛ باید مرغ تولیدی در مرغداری ها با قیمت تنظیم بازار به دست مصرف کننده برسد.

آریانپور در پایان از مسئولین ذیربط خواست تا بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی با هرگونه تخلف و اخلال در بازار  برخورد قاطع داشته باشند.

محمدابراهیمی تودرواری فرماندار کلاله هم در این نشست کاری اظهار داشت: علیرغم افزایش تعداد عاملین فروش کالاهای تنظیم بازار به ۱۰۰ عامل؛  همچنان شاهد صف در خرید کالاهای تنظیم بازار هستیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون روزانه ۸ تن مرغ در سطح شهرستان توزیع می شود؛ ولی مشکل همچنان باقی است؛ لذا باید سامانه ای برای مدیریت هوشمند توزیع کالاهای تنظیم بازار طراحی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.