1401-01-31 14:31
664
0
79642
به همت سازمان تبلیغات گلستان؛

افطاری وحدت و مقاومت در شهرستان آق قلا برگزار شد

حجت الاسلام گرزین گفت: برای رشد معنوی در قدم اول احتیاج داریم به طهارت و تزکیه، مهم ترین هدف ما باید همین موارد باشد اگر تقوا و طهارت به وجود نیاید دنیا آماده پذیرش منجی عالم بشریت نمی تواند باشد.

به گزارش گلستان ما، سلیمان هاشمی در جمع علمای شیعه و سنیحاضر در مراسم افطار وحدت و مقاومت گفت: هریک از اقوام گل های گلستان هستند و این موضوع باید بیان شود که وحدت برای مقاومت یا بالعکس هر دو زیبا است.

فرماندار آق قلا خاطرنشان کرد: شرایط برای همه اقوام در گلستان برابر است باید در جهت اجرای منویات رهبر بصیر فرزانه حرکت کنیم و بدانیم هرکجا وحدت بوده توسعه و پیشرفت بوده است هر کجا وحدت و رهبری فرزانه نبوده ناکامی را به همراه داشته است.

اختلاف از طریق جهالت ها و دامن زدن به انحرافات ادیان است

امام جمعه اهل سنت آق قلا نیز تصریح کرد: اختلاف از طریق جهالت ها و دامن زدن به انحرافات ادیان است، صهیونیسم یک حزب تندرو است که ماهیت آن باید برای همه مشخص شود که این وظیفه علما است.

آخوند رهبر یادآورشد: علما ابتدا خود باید به حقیقت عرفان برسند و بعد دیگران را به وحدت برسانند که این راه با تربیت شخصیت های علمی محقق می شود.

جهاد تبیین یعنی مبانی به خوبی برای مردم روشنگری شود

حجت الاسلام گرزین نیز گفت: برای رشد معنوی در قدم اول احتیاج داریم به طهارت و تزکیه، مهم ترین هدف ما باید همین موارد باشد اگر تقوا و طهارت به وجود نیاید دنیا آماده پذیرش منجی عالم بشریت نمی تواند باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات گلستان عنوان کرد: هر گاه کوتاهی ها کنار زده شود بشریت به ساحل آرامش خواهد رسید چرا که خداوند متعال سرنوشت قومی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودشان بخواهند اگر مجاهدت در راه خدا باشد خداوند متعال می تواند بشریت را نجات دهد.

وی افزود: جهاد تبیین یعنی مبانی به خوبی جا بیفتد، دشمن همیشه سعی می کند تبیین به خوبی رخ ندهد و انسان ها در فضای تاریک و جاهلانه ای زندگی کنند و خیلی از حقایق برای آن ها مشخص نشود.

گرزین گفت: جریان تکفیری و وهابیت زمانی اوج می‌گیرد که خط بیداری در جهان اسلام شکل می گیرد و وهابیت خود را در شدت کانون توجهات قرار می دهد چرا که خط بیداری اسلامی ضد استکباری و ضد طاغوتی بود.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.