1398-07-04 11:17
435
0
65664
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خبرداد

اضافه شدن 3000مترمربع فضای ورزشی به مدارس گلستان/ سرانه ورزشی استان نسبتا مناسب است

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان از اضافه شدن 3هزار مترمربع به فضای ورزشی مدارس گلستان تا 26مهر ماه امسال خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ رضا طبرسا  امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهارکرد: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تأثیرگذار در پرورش و تربیت دانش آموزان تلاش دارد در تمام ساحت های تربیتی شش گانه که در سند تحول بنیادین و برنامه ششم توسعه می باشد ورود کند.

وی افزود: در حوزه تربیت بدنی ما به دنبال سواد حرکتی هستیم یعنی علاوه بر سواد دانشی نگاه مان به دنبال این است که بتوانیم نسلی تربیت کنیم که حداقل بتوانند نیازهای جسمی خود را بر اساس ساحت زیستی و بدنی پاسخ دهند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان  تصریح کرد: سرانه ورزشی در استان گلستان علیرغم رسیدن به نقطه مطلوب وضعیت بهتری را نسبت به سایر استان ها دارد از جمله اینکه در بین 32استان با 0.37 متر مربع در جایگاه مناسبی است.

طبرسا گفت: در سال گذشته با حمایت مدیر کل و مدیران شهرستان ها سه هزار و 500متر مربع به فضای ورزشی مدارس استان اضافه شد و تا هفته تربیت بدنی هشت کلاس درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دخترانه در شهرستان های استان  به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: این فضای ورزشی در حدود یکهزار و 800مترمربع پس از تجهیز کامل وسایل ورزشی از قبیل تشک تاتامی و وسایل شنای سوئدی، دیواره های صخره نوردی، ترامپولین، میز تنیس، شطرنج، طناب های معلق و اقلام دیگر است.

طبرسا بیان کرد: یک سالن ورزشی به متراژ یکهزار و 200متر هم در اختیاردانش‌آموزان قرار خواهد گرفت که در مجموع سه هزار متر مربع به فضای ورزشی در هفته تربیت بدنی اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.