1399-09-18 07:05
641
0
71954
امام جمعه گالیکش:

اصل و اساس این انقلاب بر مبنای ایستادگی است/ مردم صاحب اصلی نظام و انقلاب هستند

امام جمعه گالیکش گفت: طرح اقدام راهبردی لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران، اقدام ارزشمندی به نفع ملت ایران خواهد بود.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد دلبری عصر روز گذشته در رزمایش مشترک کمک مومنانه بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش شهرستان (پویش هم کلاسی مهربان) عنوان کرد: اصل و اساس این نظام و انقلاب بر مبنای ایستادگی در مقابل ظالمین بوده است، که باید رسیدگی به مظلومین و رفع مشکلات و گرفتاری های آنان که صاحب اصلی این نظام و انقلاب هستند صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه قشر مظلومین از جمله بهترین بندگان خدا هستند و مشکلات عدیده ای را هم داشته و دارند اضافه کرد: وظیفه ما هم این است که از مظلومین دفاع کنیم و در مقابل ظالمین بایستیم.

 

حجت الاسلام دلبری گفت: مقام معظم رهبری این مسیر بیش از ۳۲ سال با شدت و حِدَّت ادامه دادند و در مقابل فتنه گری های کوچک و بزرگ داخلی و خارجی ایستادگی کردند که این ایستادگی در مقابل فتنه ها کار خیلی سختی است.

وی ادامه داد: فتنه ها از جنگ بدتر هستند، در جنگ دشمنان مشخص است و در رو به رو وجود دارد؛ ولی در فتنه ها دشمن معلوم نیست و کسی که هم سفره با شما بوده هم می تواند فکرش با دشمن باشد و فتنه گر منتظر فرصتی است که ضربه بزند.

امام جمعه گالیکش در ادامه راه و سیره امامین انقلاب و شهداء را ایستادگی و مقاومت دانست و افزود: اکنون وظیفه ما این است که این مسیر را ادامه دهیم و امثال شهید حاج قاسم سلیمانی ها همه ی هستی خود را فدای انقلاب و رهبری و احیای ارزش های اسلامی کردند که اکنون نتایجش را مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به تصویب کلیّت طرح اقدام راهبردی لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران، این طرح را کار بسیار خوبی عنوان کرد و عنوان کرد: این اقدام ارزشمندی به نفع مردم و محرومین است و برای دولت و مسئولین هم خوب خواهد بود.

حجت الاسلام دلبری گفت: در جبهه کُفر، آمریکا و اذناب پلیدشان همه از هر حزب و جناحی که روی کار بیایند، همه مثل هم بوده و سیره آنها این است که خلق و خوی وحشیگری خودشان را توسعه و سرایت دهند و هر جایی که جای پایی وجود داشته باشد ورود پیدا کنند.

وی اضافه کرد: ما باید عزت خودمان را حفظ کنیم و در مقابل ظلم و ظالمین بایستیم و این میسر نمی شود مگر اینکه گوش به فرمان و تابع مقام معظم رهبری و ولی فقیه باشیم. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.