1400-08-28 06:53
706
0
77112
با شعار بسیج پاره تن ملت است انجام می‌شود؛

از نهضت کمک مومنانه بسیج تا برپایی میز خدمت در کردکوی

فرمانده سپاه کردکوی از برپایی حماسه حضور اقتدار بسیج، نهضت کمک مومنانه، برگزاری میز خدمت، اعزام گروه های جهادی جامعه پزشکی و ویزیت رایگان در محلات کم برخوردار به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش گلستان ما، ابوالحسن مهقانی در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل بسیج از ابتکارات حضرت امام (ره) و از الطاف خفیه الهی بود؛ از زمان تاسیس بسیج و در طول 42 سال گذشته، کارنامه بسیج بسیار درخشان می باشد.

وی افزود: بسیج در حوزه های دفاعی و امنیتی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، فرهنگی هنری و در حوزه کمک به تقویت نهاد ها و دستگاه ها اجرایی کشور نقش بسزایی داشته است . بسیج پاره تن مردم است

مهقانی بیان کرد: سپاه شهرستان کردکوی با کمک حوزه ها و پایگاه های بسیج محلات و اقشاری در طول هفته بسیج بیش از 200 برنامه را اجرا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شروع هفته بسیج از 29 آبان 1400 لغایت 5 آذر است، گفت: هفته بسیج با صبحگاه مشترک گروه های جهادی در قالب رزمایش اقتدار جهاد گران آغاز و گروه های جهادی به مناطق هدف اعزام می شوند.

به گفته مهقانی از برنامه های شاخص این هفته می توان به حماسه حضور اقتدار بسیج، نهضت کمک مومنانه، برگزاری میز خدمت، اعزام گروه های جهادی جامعه پزشکی و ویزیت رایگان در محلات کم برخوردار، عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا شهرستان و شهدای گمنام، یادواره شهدا، یادواره شهدای آبروی محله و پیاده روی عمومی همگانی به مناسبت 5 آذر و حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه و برنامه های فرهنگی اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.