1402-07-10 14:33
883
0
86722
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

نخبگان دیجیتال قدرت برتر در فضای مجازی هستند

جانشین فرمانده سپاه نینوا از نخبگان دیجیتال بعنوان قدرت برتر در فضای مجازی یاد کرد و گفت: ارزش‌های انقلاب اسلامی ماهیت غرب را به چالش کشید.

به‌گزارش گلستان ما؛ سردار سیدموسی حسینی عصر امروز در آئین اختتامیه پنجمین رویداد دیجیتال بسیج گلستان با تبریک هفته وحدت خطاب به فعالان فضای مجازی اظهار کرد: شما تلاشگران و کنش‌گران مجازی، مجاهدان فی سبیل‌الله در فضای مجازی هستید آخرین امید و تلاش‌های دشمن به همین عرصه است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: تقابل دشمنان به ویژه آمریکا و صهیونیسم با انقلاب اسلامی یک تقابل بنیادین است، غرب و آمریکا منافع خود را در ایران از دست دادند اما حکایت تقابل آنها با ایران حکایت حق و باطل است و هیچگاه حق و باطل در کنار هم جمع نمی‌شوند

حسینی با برشمردن قدرت برتر ایران بیان کرد: انقلاب اسلامی دارای اصول و ارزش‌هایی است که ماهیت غربی‌ها را به چالش کشیده است.

وی افزود: مرزهای انقلاب اسلامی در قلب‌ها و اندیشه‌های ملت ایران است و دشمن از این اتفاق ترسیده است.

این مقام مسئول بیان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی در وضعیت عدم قرار دارند و برای ابراز وجود باید تکلیف خودشان را با انقلاب اسلامی روشن کنند.

حسینی با اشاره به اهمیت بالا بردن دانش مجازی گفت: سواد رسانه در جنگ شناختی بسیار مهم است بستر جنگ شناختی در فضای مجازی بیشتر دیده می‌شود.

وی افزود: باید سواد رسانه خودمان را همیشه ارتقاء دهیم و همانطوری که در فضای حقیقی سره را از ناسره، حق را از باطل تشخیص می‌دهیم در فضای مجازی نیز به این درجه از پختگی برسیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه تربیت دینی باید در لایه‌های مختلف جامعه تقویت شود، بیان کرد: باید ایمان خود را قوی کنیم تا دشمن را در جنگ نرم شکست دهیم.

حسینی گفت: اگر به جوانان تصویر واضح از دشمن شناسانده شود آنها مقهور جنگ شناختی قرار نمی‌گیرند، پیوند با ولایت نیز در این زمینه بسیار مهم است.

وی شناخت خادم از خائن را مهم خواند و افزود: ملت ایران به خائن سیلی محکم می‌زند و برای خادمان خود ارزش و احترام قائل است.

حسینی با اشاره به تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در سال گذشته گفت: آنها هر چه تلاش کردند به در بسته خوردند، به مدد الهی با داشتن نخبگان دیجیتال دست برتر در فضای مجازی خواهیم بود.

وی توصیه‌ای به مسئولان استان گلستان نیز داشت که از ظرفیت این جوانان استفاده و حمایت کنند اعتماد به جوانان در حقیقت خلق حماسه است همانطوری که در دفاع مقدس شاهد این مهم بودیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.