1401-03-11 13:29
532
0
80284
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛

ارتحال امام خمینی(ره) بهترین فرصت برای بازخوانی اندیشه ایشان است

منتظری گفت: ارتحال امام فرصت خوبی برای بازخوانی و اندیشه ایشان است چرا که دچار یک حجاب معاصرت هستیم و از عظمت امام فاصله گرفته ایم و نیازمند این هستیم تا نوجوانان امام خمینی (ره) را بیش از گذشته بشناسیم.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: امام راحل مسیری را برای عزت و سربلندی همه ما ترسیم کرد که ضامن سعادت بشریت خواهد بود که حاصل آن را می توان در انقلاب اسلامی مشاهده کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با بیان اینکه اندیشه های زلال امام بر گرفته از اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: این اندیشه پایه گذار تصویر روشن از عصر حاضر شد و اسلام را حیاتی دوباره بخشید، استقلال و آزادی برای کشور به ارمغان آورد تا کشور بر پای خود بایستد.

وی افزود: امام خمینی(ره) کشور را به استقلال رساند که پس از نزدیک به 40 سال نام امام در ذهن اندیشه همه ما باقی است و وظیفه ما نیز این است در گام دوم همان مسیری که امام خمینی(ره) تعیین کرده با استقامت ادامه دهیم تا موانع را از پیش رو برداریم که با حضور رهبری این زمینه برای تکامل کشور فراهم شد.

منتظری با اشاره به اینکه اولین اولویت اندیشه رهبری امام راحل است، عنوان کرد: رهبری بارها تذکر می دهند تا نام امام راحل در جامعه فراموش نشود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ارتحال امام فرصت خوبی برای بازخوانی و اندیشه ایشان است چرا که دچار یک حجاب معاصرت هستیم و از عظمت امام فاصله گرفته ایم و نیازمند این هستیم تا نوجوانان امام خمینی (ره) را بیش از گذشته بشناسیم.

انتهای پیام/ 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.