1400-08-15 16:07
768
0
76903
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد؛

احتمال اوج گیری مجدد کرونا در گلستان

فاضل گفت: گرچه در روز گذشته روند کاهشی از نظر تعداد بیمار بستری در گلستان داشتیم اما براساس شیوع کرونا ممکن است در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد بیماران کرونایی و تغییر رنگ بندی شهرهای استان باشیم.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا فاضل عصر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: روند افزایش بیماران کرونایی در دو استان سمنان و سیستان بلوچستان و تعداد زیاد تردد مسافران از این دو استان به گلستان برای استان نگران کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در حال حاضر 214 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان داریم که از این تعداد 57 نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و 26 نفر بیمار بدخیم به دستگاه تنفسی متصل هستند.

فاضل بیان کرد: شهرهای مراوه تپه، گالیکش، آزادشهر، رامیان، آق قلا، گمیشان و بندرترکمن در حال حاضر در وضعیت آبی قرار دارند و شهرهای کلاله، گنبدکاووس، علی آبادکتول، گرگان و کردکوی در وضعیت زرد و بندرگز در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیون و 950 هزار نفر در استان گلستان نسبت به کرونا واکسینه شدند، گفت:  82 درصد گلستانی های واجد شرایط دز نخست و 51 درصد دز دوم را دریافت کردند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در روز گذشته بر اثر بیماری کرونا هیچ گلستانی جان نباخته است ولی نباید دلخوش به وضعیت فعلی باشیم و روند شیوع ویروس کرونا افزایشی است و ممکن است تا در روزهای آینده شرایط استان گلستان تغییر کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.