1402-11-12 14:11
157
0
88683
فرمانده سپاه گرگان خبر داد:

اجرای ۶۷۲ عنوان برنامه به مناسبت ایام دهه فجر در گرگان

فرمانده سپاه گرگان گفت: در طول دهه فجر ۶۷۲ عنوان برنامه توسط پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت در شهرستان گرگان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ محمود علیخانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: تکریم از خانواده شهدا، یادواره شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، اعزام راهیان نور دانش‌آموزی و ورزشی و نشست‌های تبیینی برای حضور حداکثری برای شرکت در انتخابات مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

 فرمانده سپاه گرگان ادامه داد: پویش روزنامه‌دیواری من انقلابی‌ام، مسابقه ورزشی پینت و مسابقات ورزشی فوتسال سالنی، اردوی راهیان پیشرفت، رزمایش سفیران مهر، عصری با شعر انقلاب، همایش انقلاب اسلامی جهاد مقاومت ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌های این هفته به‌شمار می‌رود.

 علیخانی بیان کرد: نمایشگاه نقاشی ایران قوی، همایش فخرآفرینان فاطمی، همایش زنان در انقلاب اسلامی، در کنار شهدا خاطره‌گویی و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ما با انقلاب می‌مانیم ویژه رأی اولی‌ها، یادواره شهدای روستای شمس‌آباد و نشست روشنگری دشمن‌ستیزی و تبلور ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های شاخصی است که در این دهه برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه در طول دهه فجر ۶۷۲ عنوان برنامه توسط پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت در شهرستان گرگان اجرا می‌شود، افزود: جشنواره بومی و محلی غذای سنتی، همایش فجر آفرینان انقلاب، همایش شاخصه‌های انقلاب اسلامی در تحقق بیداری اسلامی، رژه خودرویی ویژه بانوان و همایش نقش مردم در تحقق پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و جشن ملی انقلاب از جمله برنامه‌های دیگری است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.