1402-10-02 22:07
883
0
88071
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان خبر داد:

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت 300 روستای گلستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان زیرسازی و آسفالت ۳۰۰ روستای استان با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «گلستان ما» سید محمد حسینی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص سفر رئیس‌جمهور به گلستان و پروژه‌های این دستگاه اظهار داشت: زیرسازی و آسفالت معابر خاکی ۲۸۰ روستای استان گلستان به مساحت ۸۰۰ هزار مترمربع در سفر هیئت دولت به گلستان ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌صورت متمرکز در روستای کمتر برخوردار وحدت اسلامی از توابع بخش وشمگیر شهرستان آق‌قلا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حسینی افزود: در این مراسم همچنین عملیات زیرسازی و آسفالت معابر خاکی ۳۰۰ روستای دیگر به مساحت ۷۰۰ هزار مترمربع توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بیان کرد: با تخصیص اعتبارات سفر اول ریاست محترم جمهوری به استان و تخصیص سهمیه قیر رایگان، اجرای طرح هادی در قالب نهضت زیرسازی و آسفالت معابر خاکی روستاها با اولویت روستاهای محروم و کمتر برخوردار آغاز شد .

 حسینی افزود: امروز شاهد برخورداری مردم شریف روستاها از این خدمت دولت مردمی هستیم به‌طوری که امروز حدود ۸۰۰ روستا از ۱۰۰۰ روستای استان گلستان از نعمت طرح هادی برخوردارند.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.