1403-05-27 14:07
145
0
91075
شهردار کردکوی خبر داد:

آسفالت معابرخاکی در شهر کردکوی

شهردار کردکوی گفت: در فاز نهم با همراهی شورای اسلامی شهر به دنبال آن هستیم که بتوانیم آسفالت معابر خاکی شهر کردکوی را در دستور کار قرار دهیم.

ابراهیم جرجانی با حضور در تحریریه «گلستان ما» با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شهردار کردکوی گفت: در شهر کردکوی در مدت ۳۴ ماه اتفاقات خوبی را رقم زدیم که منجر به افزایش رضایت شهروندان شده که برای من یک دنیا ارزشمند است.

جرجانی افزود: کمتر از ۱۱ ماه دوره فعالیت این شورا و شهرداری به اتمام می‌رسد و ما در تلاش هستیم که بهترین شکل خدمات را ارائه کنیم.

وی افزود: در سه مرحله اقدامات خود را در شهر کردکوی پیگیری کردیم و در تلاش بودیم مشارکت شهروندان را افزایش دهیم و توانستیم شهرداری کردکوی را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات به‌روزرسانی کنیم.

شهردار کردکوی خاطرنشان کرد: کل نیروی رفته‌گری و نظافت شهری ۱۰ نفر بودند که توانستیم به ۸۰ نفر برسانیم و زیباسازی شهر می‌تواند تاثیر به‌سزایی در رضایت شهروندان داشته باشد که از همراهی اعضای شورای شهر در این مدت تشکر می‌کنم.

جرجانی یادآور شد: بهبود ناوگان جمع‌آوری زباله شهری و تامین ماشین آلات سنگین از دیگر اقدامات ما بوده و در تلاش هستیم که یک دستگاه بالابر نیز برای شهرداری خریداری کنیم.

وی بابیان اینکه توجه به پارک‌های محلی و بازسازی فضای پارک شهر کردکوی از دیگر اقداماتی است، افزود: در تلاش بودیم که برندهای شهر کردکوی را به گردشگران بشناسانیم، المان برج جهان نما کردکوی و دروازه قرآن در دست اقدام است. 

شهردار کردکوی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵ هزار تن آسفالت در هفت فاز در شهر کردکوی توزیع کردیم و هفت هزار و ۵۰۰ تن آسفالت نیز آغاز شده است، در فاز بعدی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل نسبت به بهسازی آسفالت معابر اصلی شهر اقدام کردیم و در فاز نهم به دنبال آن هستیم که بتوانیم هفت هزار و ۵۰۰ تن آسفالت معابر خاکی در شهر باقی مانده را برطرف کنیم و از اعضای شورای شهر درخواست کردیم که بتوانیم هشت هزار تن آسفالت خریداری شود و بتوانیم معابر خاکی شهر برچیده شود.

جرجانی افزود: ایجاد بازارچه صنایع دستی در پارک شهر کردکوی، بازارچه مرغ و ماهی کردکوی در هفته آینده به افتتاح خواهد رسید و برای بهبود فضای پارک جنگلی کردکوی دو میلیارد تومان هزینه شده است و از اقدامات دیگر شهرداری است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم.

وی افزود: احداث پل عابر پیاده برای دانش آموزان در محله نواب و انتقال یکشنبه‌بازار از دیگر اقداماتی است در دست اقدام داریم.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.