1402-03-01 19:53
714
0
85042
یادداشت؛

آدرس غلط دل‌مشغولان محیط‌زیست گرگان از بازگشایی النگدره

دل‌مشغولان محیط‌زیست زمانی که جنگل آتش می‌گیرد و دودمانش به هوا می‌رود کجایند، لطفا آدرس غلط از بازگشایی النگدره ندهید!

به گزارش گلستان ما، محدودیت تردد خودرویی به پارک جنگلی النگ‌دره گرگان با شیوع کرونا در حالی سه ساله شد که دل‌مشغولان محیط‌زیست گرگان فقط بلندگوی خواسته‌های شخصی خودشان هستند و به بهانه طرفداری از طبیعت بزرگترین مانع دورهمی های خانوادگی مردم در دامان محیط‌زیست شدند.

دل‌مشغولان محیط‌زیست بر این باورند که بازگشایی این محور آسیب به طبیعت می‌زند درحالیکه در برابر سگ گردانی و حمله سگ‌ها به مردم و کودکی که از حادثه گزش این حیوانات درنده وحشی؛ جان سالم به در برد؛ دم برنمی‌آورند!

معلوم نیست دل‌مشغولان محیط‌زیست زمانی که جنگل آتش می‌گیرد و دودمانش به هوا می‌رود کجایند، وقتی سناریوی آتش بازی؛ هکتارها ثروت سبز این سرزمین را به باد می‌دهد صدای وااسفای این جماعت بلند نمی‌شود! شاید هم فقط به خبرخوانی ماجرا دل خوش هستند!

جماعت مثلا دوستدار محیط زیست که بلدند چگونه صدای خود را در بوق و کرنا کنند این بار در پارلمان شهری گرگان دور هم جمع شدند و با شورائیان به گپ و گفتگو نشستند.

از زمانی که تردد خودرویی به النگ‌دره محدود شد عده‌ای خاص با پوشش‌های نامتعارف فقط پا به این محیط گذاشتند، اینها که فرصت‌طلبان خوبی از موقعیت هستند وقتی جا را به روی خود باز دیدند طمع کرده و خوراک خبری برای شبکه‌های معاند دست و پا کردند و النگ‌دره را روی آنتن اینترنشنال بردند! البته باز هم صدایی از این دل‌مشغولان برای طبیعت شنیده نشد! که چرا النگ‌دره را می‌خواهید سیاسی کنید، هرچند معلوم است ماجرا از کجا آب می‌خورد.

مشکلات این پارک جنگلی البته به همین جا ختم نمی‌شود برخی هم تلاش کردند تا با این ثروت سبز برای خود کیسه پول بدوزند و با منع تردد خودرویی و پهن کردن بساط خودروی برقی؛ درآمدی برای خودشان ایجاد کنند.

اینکه شهرداری هم با بازگشایی محور النگ‌دره به دنبال گذاشتن گیت و گرفتن ورودی از شهروندان و مسافران است خود جای بسی سوال است که چرا باید مردم را از حق طبیعی و استفاده از منابع خدادادی محروم کنید اصلا چه امکانات خاصی می‌دهید که در قبال آن قرار است پول بگیرید!

مسئولان محترم در این وضعیت نابسامان اقتصادی خوب است کمی به فکر مردم باشید و آرامش طبیعت را از آنها سلب نکنید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.