1400-07-11 13:47
1075
0
76366
فرمانده مرزبانی گلستان خبرداد؛

آخرین وضعیت پرونده شهید خطیری/ تشکیل 98 پرونده قضایی برای شکارچیان غیرمجاز مرز گلستان

ابراهیمی در خصوص حکم پرونده شهید مرزبان گلستان، ابراز کرد: حکم اولیه پرونده شهید خطیری صادر شده و مراحل تایید خود را در مراجع ذی صلاح می گذراند.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ بهزاد ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: حفظ حدود و ثغور و امنیت پایدار در مناطق مرزی با فرماندهی مرزبانی است.

فرمانده مرزبانی گلستان خاطرنشان کرد: طرح حریم امنیتی در سال ۸۷ ابلاغ شده و مقدمات آن توسط استانداری و مرزبانی انجام شد، این طرح توسط پایگاه دریابانی بندرترکمن و هنگ مرزی اترک عملیاتی شد و بخشی هم به مرزنشینان بر می گردد که باید با حریم قرمز و زرد آشنا شوند.

وی افزود: نصب علائم مرزی هم از جمله اقدامات در این راستا بوده که تاکنون ۵۰ درصد آن اجرایی شده است و مابقی آن نیز در دست اقدام است که پیمانکار مشغول به کار است.

ابراهیمی با بیان اینکه قاچاق در مرزهای استان شرایط پایدار داشته و قاچاق سازمان یافته نداریم، ابراز کرد: ۴۵۸ کیلومتر مرز آبی و خشکی با ترکمنستان داشته و تمامی مقررات مرزی با حفظ اقتدار کشور رعایت می شود.

فرمانده مرزبانی گلستان در خصوص حکم پرونده شهید مرزبان گلستان، ابراز کرد: حکم اولیه پرونده شهید خطیری صادر شده و مراحل تایید خود را در مراجع ذی صلاح می گذراند.

وی در خصوص شکار غیرمجاز پرندگان شکاری در مناطق مرزی گلستان نیز گفت: حفاظت از محیط زیست وظیفه ذاتی ما نیست اما در طول دو سال گذشته پیگیری ها و برخوردهای جدی با شکارچیان غیرمجاز در مناطق مرزی داشته ایم به طوری که در سال گذشته برای شکارچیان غیرمجاز در مناطق مرزی 98 پرونده تشکیل شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.