1393-11-07 09:58
2500
0
9508

سرباز فراری ها هرگز نمی جنگند! / تلاش ناکام حامیان سرباز فراری برای صعود تیم ملی !

بعضی ها برای حضور سربازان فراری تیم ملی ایران آنقدر این در و آن در زدند و قانون را راحت سر کشیدند که گویی قرار است سرباز فراری تیم یک تنه تیم ملی را نجات دهد. غافل از آنکه فراری ها هرگز نمی جنگند!

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، بعد از باخت ایران و حذف تیم ملی مقابل عراق، طبق روال گذشته آقایان برای سرپوش گذاشتن روی اشتباهات خود به داوری تاختند و وقتی شرایط را مهیا دیدند برای سر در گم کردن مردم بهانه ای به نام دوپینگ بازیکن عراقی ها به دست آوردند و در حالی که خیلی ها دل خوش به صعود ایران بودند، ما به نکته ای رسیدیم که شاید برای خیلی ها قابل هضم نباشد...

قبل از سفر تیم ملی ایران به بازی های آسیایی آن قدر برای حضور سربازان فراری به این در و آن در زدند و قانون را راحت سر کشیدند، که انگار قرار است سرباز فراری تیم ملی، مهرداد خان پولادی یک تنه تیم را نجات دهد، غافل از این بودند که فراری ها هر گز نمی جنگند!

Sarbazfarari 2.jpg - 37.21 کیلو بایت

اما وقتی در یک حرکت کودکانه، ستاره و امید کی روش کارت دوم را دریافت کرد، خیلی از سربازان ایران عزیز بیشتر عذاب کشیدند، که چرا همرزم فراریمان در اوج رقابت، پا پس کشید!

پولادی علاوه بر سابقه ی فرار از خدمت و کارت معافیت جعلی، خیانتی بزرگ هم در خصوص باشگاه سابق خود مرتکب شد و در سخت ترین شرایط و درحالی که پرسپولیس شرایط خوبی نداشت، قید این باشگاه را زد و به تیمی عربی پیوست، این درحالی بود که این بازیکن فصل گذشته را با مصدومیت کامل سپری کرد و حتی یک بازی هم در قبال دریافتی ها و هزینه های باشگاه پرسپولیس به میدان نرفت و در قبال جوانمردی سرخپوشان، اوج نامردی را به تصویر کشید.

آری فراری ها و ترسوها هر گز نمی جنگند !

نویسنده: محمد سلیمی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.