1393-09-06 19:57
1824
0
6383
یادداشتی به قلم شریفه قربانی؛

اثرات منفي ماهواره بر فرزندان ما هزاران برابر فرزندان غربي است ! / غرب خوب مید‌اند كنجكاوي كودكان و فيلتر شکن‌ها چه مي كند

همين برنامه هاي مسموم ماهواره شايد كم و بيش در كشورهاي غربي هم اكران شود با اين تفاوت كه سم اين سلاح مسوم در جوامع اسلامي به مراتب كاري تر و عميق تر است.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، مردم هر سرزمين فرهنگ هاي متفاوتي با هم دارند و در اين فرهنگ ها با بد و خوب شرايطي كه در آن بزرگ مي شوند خو مي گيرند و به مرور به ضعفها و قوت هاي رفتاري جامعه خود پي مي برند و در طي سالها مي آموزند كه چه طور بر آسيبها و مسائلي كه در جوامعشان وجود دارد برخورد كنند در برخي موارد قانون قضايي كشور و در بسياري از موارد قوانيني كه والدين در خانواده و در تربيت فرزندان خود به كار مي گيرند تلاش مي كنند اين آسيب ها را مرتفع و يا به حداقل برسانند.

يكي از اين دست آوردهاي غربي ناميمون كه شايد پيشتر در كشورهاي غربي وجود داشت و امروز مهمان ناخوانده كشور ما ست و بدون هيچ محدوديتي زير پا گذاشتن همه خط قرمزهاي عرفي و ديني ما را تبليغ مي كند .

آنچه مسلم است صد درصد افراد جامعه تاثيرات منفي ماهواره را تاييد مي كنند ولي متاسفانه خيلي ها به بهانه هايي مثل نبود برنامه مورد دلخواهشان در شبكه هاي وطني / داشتن معدود برنامه هاي به زعم خودشان مفيد در ماهواره/ فيلتركردن شبكه هاي غيراخلاقي/و..و. از خود سلب مسئوليت مي كنند و اين عصر شوم را وارد حريم شخصي خانواده هاي خود مي كنند.

علفي كه در شرايط شورزار رشد كرده مي آموزد چگونه برگهاي خود را سوزني كند و براي روز تنگ خود آب زخيره كند به همن دليل در سالهاي سخت بي آبي هرچند طراوت گلهاي سرزمين سبز را ندارد نمي ميرد ولي اگر همين شرايط فقط براي مدت كوتاهي در باغي سرسبز رخنه كند تمام باغ را خواهد خشكاند.

در كشور انگلستان هرچند اينترنت پر سرعت و بدون فيلتر است ولي مادران در اين كشورها آموخته اند بايد كامپيوتر خانه را نه در اتاق خواب كه در سالن اصلي و در جايي قرار دهند كه صفحه مانيتور روي صورت پدران و مادران قرار گيرد.

آنها خوب مي دانند ، كنجكاوي كودكان و فيلتر شكن هاي قوي چه مي كند.

اگر چه آمار طلاق و از هم پاشيدگي خانواده ها سالهاست كه در جوامع غربي بيداد مي كند و به دليل ساختار غلط فرهنگي نتوانسته اند اين وضعيت را چاره كنند ولي قانون كشورها به دليل وسعت بيش از حد فاجعه قوانين حمايتي مثل بيمه كردن مادران مطلقه داراي فرزند و در اختيار قرار دادن سرپناه و بسياري از قوانين حمايتي سعي در كم كردن اين آسيبها كرده اند

سردمداران مستكبر غربي وقتي فهميدند براي خانواده هاي از هم گسسته خود نمي توانند كاري بكنند به فكر يكسان سازي دنيا افتادند سعي كردن با برنامه هاي مسموم ماهواره خصوصا با موضوع خيانت ، انهم خيانت بانوان ، ريشه خانواده هاي مستحكم اسلامي را هدف بگيرند و ضعف خود را با نابودي خانواده هاي اصيل ما جبران كنند.

خود را گول نزنيم آمار بالا و وحشتناك طلاق ، انهم به دليل خيانت و متاسفانه خيانت بانوان دليل محكم بر اين مدعا است ،

آمار طلاق 40 درصدي در سالهاي اوليه ازدواج در شهرهاي بزرگ و مهاجر پذير ايران قبل از اينكه قوانين حمايتي طلاق ، براي بانوان و كودكان بي سرپرست در جامعه تنظيم شده باشد چه بر سر نسل ما خواهد آورد.

حتي كودكان وجوانان غربي كه از كودكي در محيطي نه چندان سالدم غرب رشد كرده اند به مرور آموخته اند چگونه كمتر آلوده شوند و چطور بايد برخوردكنند.

آنچه ما مي بينيم كه متاسفانه بيشترين مصرف كننده لوازم آرايش در دنيا متعلق به كشورهاي اسلامي است نه زنان بي حجاب غربي دليل مستند بر اين حرف است.

ماهواره فساد كشورهاي غرب را وارد حريم پاك اسلامي و انساني خانواده هاي مسلماني مي كند كه با اين محيط و عواقب سهمگين آن بيگانه اند و فقط زرق و برق ظاهر ي اين محيط را از دور مي بينند جامعه اي كه دليل برخورداري هواي پاك ايمان و فرهنگ غني ، گرچه خوشبخت و رشك برانگيز ند اما در برابر تيرهاي فساد ماهواره به مراتب آسيب پذير تر از خانواده هاي غربي و پرورش يافته در محيط خشك و خشن آنجا هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.