1393-08-27 05:35
3472
0
5917
تحلیلی بر مواضع آمریکا در قبال ایران به قلم احمد ملاشاهی ؛

نتیجه نگرانی ها و من می دونم های آمریکا

احمد ملاشاهی کارشناس رسانه اظهار داشت: آمریکا دربرابر نفوذ بیداری اسلامی جمهوری اسلامی ایران ، نگران آینده دیکتاتورهای عرب منطقه شد و نتیجه این نگرانی سقوط هرکه به آمریکا دلبسته بود، شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان ؛ احمد ملاشاهی کارشناس رسانه ، تحلیلی درباره مواضع آمریکا در قرن اخیر نسبت به ایران و کشورهای اسلامی ارائه کرده است .

ماجرای نگرانی های آمریکا از اینجا شروع شد، ابتدا کودتای 28 مرداد

درایران قبل از انقلاب اسلامی وقتی آمریکا از روی کار آمدن مصدق ودولت ملی نگران شد، نتیجه این نگرانی این شد که کودتای ننگین 28 مرداد علیه استقلال و آزادی یک ملت برای آمریکایها به ثبت برسد.

بعد از آن امریکا از مواضع حقوق بشری امام خمینی(ره) در رد کاپیتولاسیون نگران شد و نتیجه آن شد که استبداد و دیکتاتوری پهلوی به عنوان الگوی مطلوب دمکراسی  آمریکایی ها در ایران در ذهن ها حک شود.

لانه جاسوسی اولین نگرانی آمریکا بعد از انقلاب

وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید آمریکایی ها برای جامعه جهانی نگران شدند و نتیجه این شد که سفارت خانه آنها که باید مکانی برای تعامل یک کشور پیشرفته می شد، تبدیل به لانه جاسوسی، خرابکاری وفتنه گری شان شد و تاامروز این لکه ننگ جاسوسی وشنود تلفنی برای سفارت خانه  آمریکا پاک نشد که نشد.

نفوذ بیداری اسلامی در کشوهای منطقه و ناکامی آمریکا
آمریکا دربرابر نفوذ بیداری اسلامی جمهوری اسلامی ایران ، نگران آینده دیکتاتورهای عرب منطقه شد و نتیجه این نگرانی سقوط هرکه به آمریکا دلبسته بود، شد.

آمریکا نگران هلال شیعه شد و نتیجه این شد که این هلال با اتحاد اهل سنت دارد به ماه کامل و بدر منیر بدل می شود.

آمریکا نگران موجودیت مقاومت وحزب الله شد نتیجه اش تولد انصار الله در یمن شد.

دراین اواخر هم آمریکای ها نگران گنبد آهنین و امنیت اسرائیل شدند و مجوز کودک کشی دانند ، نتیجه اش آبکش شدن وسوراخ سوراخ شدن گنبد آهنین شد.

آمریکایی ها نگران ماندن بشاراسد بر قدرت شدند ونتیجه این شد که  گروه جنایتکار داعش اعلان موجودیت کرد و تقویت شد.

حقوق بشر نگرانی عمده آمریکا و نتیجه آن بی بندو باری و انسان کشی مهمتر کودک کشی

آمریکا نگران حقوق بشر وعدم هم جنس بازی  به عنوان دستاورد بزرگ تمدن غرب در ایران شد نتیجه اش این شد که داعش با کمال افتخار همجنس بازی  ولواط را یکی از مرسومات وحقوق خود دانست واجرا کرد.

آمریکا نگران تحرکات داعش شد ونتیجه این شد که برخلاف عرف بین الملل، ائتلاف ضد  داعش پیدا شد که داعش را هدف قرار نمی دهد ولی تأسیسات عمرانی یک ملت را هدف قرار می دهد. نتیجه این ائتلاف ضد داعش این شد که  داعش نگران کمک ائتلافی ها  به محاصره مردم کوبانی نشدند.

همه ایرانیان می دانند آمریکا قابل اعتماد نیست

آمریکایی ها نگران انرژی هسته ایران شدند، نتیجه این شد که همه ایرانی ها متحد شدند که انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

امریکا نگران وحدت ایرانیها برسرانرژی هسته ای  شدندوتحریم کردند ، نتیجه این شد که همه بدانیم الان هم یزیدی پیدا می شود که شیر خشک و دارو را به روی کودکان می بندد یعنی حسینی تر شدیم. امریکا نگران رفع تحریم ها درمذاکرات هسته ای شدند و دارند جرزنی می کنند و نتیجه این شد که حالاحتی ساده لوح ترین فرد درگوشه گوشه ایران می فهمد که آمریکا قابل اعتماد نیست .

تاباشد ازاین نگرانی ها ی امریکا باشد. باید با آب طلا نوشت که" به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر"؛ شهید دکتر بهشتی".

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.