1397-05-17 14:32
2178
0
55908
روند تكاملي اغتشاشات؛

موج سواری تا موج سازی از مطالبات مردمی

اين روزها شاهد هستيم كه در اعتراضات برحق مردم بابت گراني و عدم پاسخگويي مسئولين دولتي به معضلات معيشتي آنان كه در برخي از شهرها بوقوع پيوسته، منافقين به دنبال بهره برداري تبليغي و انحراف اذهان عمومي هستند تا چنين وانمود كنند كه اين اعتراضات محدود صنفي، گسترده و سراسري است و هدايت آنها توسط منافقين صورت مي گيرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سردار سرتیپ پاسدارمحمداسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در يك گفت وگوي رسانه اي با اشاره به عدم استقبال از فراخوان منافقین برای تجمعات غیرقانونی در کشور اظهار داشت: «آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ها که از منافقین پشتیبانی می کنند در این خیال واهی به سر می برند که منافقین برای آنها معجزه می کنند».

تا پیش از اغتشاشات دي ماه گذشته، منافقين هميشه به دنبال سوء استفاده تبليغاتي از حوادث داخلي و اختلافات جناحي بودند تا با موج سواري، چنين وانمود كنند كه نظام جمهوري اسلامي ناتوان از حل معضلات اجتماعي است و به تعبير آنان، پايان اين نظام در چشم انداز است!

اقدامات و فراخوان هاي پي در پي اخير آنها نشان مي دهد كه در حال حاضر، آنان از موج سواري به موج سازي تغيير فاز داده اند تا در جامعه ايران خود را مطرح كنند.

پيشتر، حجت الاسلام احمد سالك عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه منافقین بر روی اعتراضات موج سواری می‌کنند، گفته بود: «شعار‌هایی که داده می‌شود را منافقین از طریق رسانه‌های بیگانه طراحی می‌کنند. اعتراض بحق مردم و موج سواری منافقین باید از هم جدا شود».

روند تكاملي اغتشاشات نشان مي دهد كه در حال حاضر منافقين اصرار دارند كه نشان دهند همين محدود تجمعات پراكنده 10 تا 20 نفره مردم هم كه براي مطالبات صنفي خود به خيابان ها آمده اند به دليل فراخوان هاي آنان بوده است.

واكاوي كارشناسانه تجمعات غيرقانوني اخير، نشان مي دهد كه منافقين در تاكتيك هاي خود دست به تغييراتي زده اند. بعنوان مثال، در اغتشاشات دي ماه، يك بازه زماني يك تا دو روزه نياز بود تا شعارهاي مردم از شعارهاي صنفي و اجتماعي به شعارهاي سياسي و ساختارشكنانه تبديل شود اما در تجمعات غيرقانوني چند روز گذشته، چند دقيقه بعد از شروع تجمع، جمعيت شروع به دادن شعارهاي ضد نظام و ساختار شكنانه مي كردند!

در يك تحول جديد، رجوي سركرده منافقين براي تقويت روحيه اغتشاشگران، در فراخواني كه اخيراً براي به اصطلاح ”كانون هاي شورشي“ فرستاده است، به آنان وعده داده كه اين اغتشاشات ادامه خواهد داشت و روز به روز گسترش مي يابد. وي اغتشاشات را سازمان يافته تر از گذشته قلمداد كرده و مدعي شده است كه نظام توان مقابله با آنان را ندارد!

لازم به ذكر است كه پيشتر، دولت آمریکا از آشوب های دی ماه حمایت کرده بود؛ آشوب هایی که مریم رجوی از سران گروهک سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین به دخالت در آن اذعان کرده است.

بر اساس اطلاعيه اخير وزارت كشور، «در یک ماه گذشته ده‌ها دعوت تحت عنوان اعتراض به گرانی و وضعیت معیشتی در فضای مجازی و در سطح وسیع منتشر شد که عمده آنها منشأ خارجی داشته است اما توسط افرادی در داخل و در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است».

بي جهت نيست كه سازمان منافقين اين بار حاضر به يراق تر از هميشه، در آشوب هاي خياباني ورود كرده است كه نشان دهند متولي اين آشوب ها و عامل تحريك مردم آنها هستند تا از ساير گروه هاي ضد انقلاب عقب نمانند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.