1397-03-31 15:02
1867
0
54550
دانشجوی فعال سیاسی گلستانی؛

مبارزه با پولشویی و فساد توسط موافقین سند FATF غیرقابل باور است/ مسئولین با مردم صادق و شفاف باشند!

دانشجوی فعال سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کردکوی در یادداشتی آورده است: جماعــتی که مردم را در فیشهــای نجومــی نامحرم می داننــد و مردم را در انعقاد FATF نامحرم می دانند و این پیمان مهم را چراغ خاموش امضا و اجرا کرده اند، چطور برای شفافیت و مبارزه با پولشــویی گریبان چاک می کنند...

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ علی رسولی فعال سیاسی دانشجویی استان گلستان با انتقاد از برخورد مسئولین در مبارزه با فساد و رفتار غیر شفاف با مردم نوشت:

جریانی که امروز به بهانه شفافیت مالی در صدد تصویبFATFهستند در واقع همان کسانی اند که در جریان فیشهای نجومی و در جریان  قرارگرفتن  مردم از میزان درآمد مدیران سرسختانه مخالفت کردند و آن را ورود به حریم خصوصی افراد پنداشتند و کسانی که  حقوقهای نجومی و حرام را دریافت می کردند ذخیره های نظام خواندند.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی کردکوی در ادامه متن خود توضیح داد: اگر دولت و مجلس به دنبال شفافیت هستند به طور صریح بگویند چند نفر از این نمونه های ذخیره نظام در کشور وجود دارند که از بیت المال مردم چنین حقوقهایی دریافت می کنند.!

رسولی نوشت: اینان که مردم را از مفاد قرارداد FATF نامحرم می دانند و این پیمان مهم را چراغ خاموش امضا و اجرا کرده اند،حال چطور برای شفافیت و مبارزه با پولشــویی گریبان چاک می کنند؟! چطور در اختیار قرار دادن تمامی اطلاعات مالی ایران را برای دشمن مجاز می دانند ولی برای مردم نه !

شاید منطق این افراد اینگونه است که هرچه پنهان تر، بهتر! در منطق بعضی از مدیران ، هرچه مردم بی خبرتر باشــند، بهتر است!هرچــه کمتر چیــزی بدانند،کمتر مزاحم دولتمردان زحمتکش می شوند!! و مزاحم کار و تلاش شبانه روزی آنها!

آنها چنان برای تصویب این سند سینه سپر کرده اند و بر آن اصرار دارند که گویی همه امور کشور مثل برجام بر باد رفته، تحت تاثیر این سند موهوم قرار گرفته و همه مشــکل جامعه، چیزی اســت که آنها دوست دارند از آن بگویند! رسانه هایی دم از پولشویی می زنند که چندی پیش از بیگانگان و منافقین پول می گرفتند و حال مستقیم و غیرمستقیم از و ........ !

اکنون این جریانها مدافع گردش صحیح مالی شده اند و انگ حامی پولشویی به منتقدان FATF می زنند! در حالیکه خودشان بهتر از هر کسی می دانند که رگ و ریشه رسانه اشان از پول بیت المال و منابع مشکوک است.

وی، تصویب FATF را در واقع خدمت به دشمن در پوستین شفافیت،می داند که تعهدی دیگر را برای کشــور تحمیل می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.