1393-08-03 04:58
3814
1
4808

شبكه هاي اجتماعي بازيگران؛ محل ارتباط با هواداران يا ميدان خودنمايي و مدلينگ ؟!!

استفاده از شبكه هاي اجتماعي كه در ميان هنر پيشه ها ، ورزشكاران و چهره ها به بهانه ارتباط دوسويه و بيشتر با مردم ومخاطبانشان باب شده است بيش از هرچيز شبيه ميداني براي عقده گشايي ، خودنمايي  و نمايش سفرهاي خارجي برخي از چهره ها شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، استفاده از شبكه هاي اجتماعي كه يكي از ارمغانهاي وارداتي غرب در ايران است بدون هيچ گونه تغيير ، بومي سازي و هماهنگي با فرهنگ ايراني اسلامي ما دقيقا به سبك غربي در حال فراگيري و گسترش است دريغ از حتي يك صداي اعتراض !!

نمي دانم ترس از انگ افراطي شدن است يا ... هرچيز ديگر كه اين طور همه مهر سكوت بر لب زده اند و يا شايد هم  آنقدر شبكه هاي ماهواره اي خوراك مسموم به خورد جامعه داده است كه در برابر چنين پديده اي خود به خود حساسيت زدايي شده است!!

بازيگران زن كه به حكم قانون صدا و سيما ملزم به رعايت حد و حدود مشخص در برنامه هاي تلوزيون هستند به راحتي اين حد و مرزها را در صفحات مثلا شخصي خود شكسته اند و با آرايش هاي بسيار غليظ و حجاب بسيار بسيار نامتعارف و زننده برخي اوقات به سختي مي توان تشخيص داد حتي تكه پارچه اي به عنوان روسري بر سر دارند يا خير ،

برخي اوقات سگ هاي بزرگ و كوچك در بغل دارند و در اكثر تصاوير مانند مدلينگ هاي خارجي كه به هيچ عنوان در شان بانوي مسلمان ايراني نيست تصاوير خود را در صفحات شخصي صفحاتي كه فقط نام شخصي بودن را يدك مي شكشد و گاها هزاران بازديد كننده دارد به اشتراك مي گذراند

ارتباط دوسويه با هواداران!!!

اين چه ارتباطي است كه در آن  هنر پيشه با پوشش زننده در حالي كه سگي را در آغوش دارد و در كشورهاي اروپايي در حال قهقهه زدن منتشر مي كند

كدام پيام و كدام فرهنگ را در اين ارتباطات اجتماعي به خورد بازديدكنندگان خود كه اكثرا نوجوانان معصوم اين مرز و بوم هستند را مي دهند ؟

انگار همه پذيرفته اند كه نبايد رفتارهاي متعارف اسلامي را از برخي هنرپيشگان انتظار داشت  !!

چرا وزارت ارشاد با اين پديده شوم كمترين برخوردي نمي كند ؟

چرا همه صداها در گلو خفه شده است؟ چرا صداي اعتراضي به گوش نمي رسد؟

و هزاران سوالی که در ذهن میگذرد

با هم فقط بخش كوچكي از اين تصاوير را ببينم.

Golestanema3

بهاره خانم رهنما که از سفر اروپا برگشته است، این سلفی را به نشانه اعلام حضور در وطن به اشتراک گذاشته است. بهاره جان در عکس هایش بارها نشان داده که به جواهرات و زیور آلات خیلی علاقه دارد.

Golestanema3

همین چند هفته پیش بود که عکسی در شبکه های اجتماعی از چکامه چمن ماه نشان می‌داد که موهای خود را از ته تراشیده بود! ماشاالله چه رشدی دارند!

Golestanema3

عکس یادگاری سحر جعفری جوزانی و نیوشا صیغمی. وقتی میک‌آپ و فتوشاپ در دسترس نباشد، میتوان از فلش دوربین کمک گرفت!

Golestanema3

این هم "سلفی از روی بیکاری" حدیثه تهرانی، بازیگر سریال های ایرانی.

Golestanema3

نگران نباشید، این موجود حیوان خانگی خاطره اسدی است و در این عکس دارد با او بازی می‌کند!

Golestanema3

Golestanema3

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

iman

این عکس ها شخصیت واقعی این اشخاص با لباس معمولی هست ! اون که جلو دوربین می رود لباس کار است !

0
0
پاسخ
1393-08-05 03:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.