1396-08-27 08:24
751
0
46674
به قلم حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی

زلزله غرب کشور طبیعی بود اما بداخلاقی‌های سیاسی غیرطبیعی

کرمانشاه به زلزله طبیعی آزموده شد؛ مردم در این امتحان الهی سربلند و سرفراز خواهند بود اما کسانی که در کسوت امنای جامعه هستند خدمات نظام در مناطق محروم را نادیده نگیرند، هرگز کسی را نمی‌توان مقصر عامد دانست.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یادداشتی نوشت : در حالیکه زلزله غم ‎بار غرب کشور تمام ایرانیان را در غم هموطنان خود مصیبت‎ زده کرد و خشم طبیعت این بار موجب بی‎خانمانی جمعی از عزیزانی شد که هشت سال دفاع مقدس را با افتخار مقاومت کردند و اراده انقلابی آنان؛ آرزوی منافقین کوردل را برای جشن در میدان آزادی تهران به گور برد، اما شرم‌آور اینکه افرادی سعی داشته و دارند که از این شرایط بهره‌برداری سیاسی کنند .

مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، اسلام آباد، بسیجیان و عشایر شهرمان در تنگه مرصاد در برهه‌های مختلف کارنامه خوبی در صبر، استقامت، پایمردی و دفاع از آرمان‌های انقلاب دارند این مردمان غیور و دلاور، عناصر رسوای زمانه را به درک واصل کردند و قطعاً در مقابل این حادثه طبیعی شکیبایی خود را نشان دادند.

با افتخار و شناخت از عنصر انقلاب و عناصر انقلابی کرمانشاه به مدافعه این خطه قهرمان شهیدپرور قلم به دست برده‎ام تا از مردمی دفاع کنم که سالیانی در کنارشان بوده و خدمتگزاری به آنان برگ سبزی در تاریخ زندگانی‎ام است.

مگر ممکن است مردمی که بسیجی‎وار در کنار سپاه، ارتش و کلیت نظام از انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند امروز در برابر پدیده زلزله بلرزند و دشمن از غمباری آنان شادمانی کند، مردمی که موحد، شیعه مسلم و انقلابی هستند و دوران سخت‎تر از این زلزله را پشت‎سر گذاشته‌اند تنها در سایه الطاف الهی و امانت‌داری به ارث رسیده از شهیدان و اطاعت از امام مسلمین آرامش دارند.

و نظام نیز قدر این مردم از صدر تا ذیل را باید بدانند؛ همانطور که مقام معظم رهبری در اولین ساعات وقوع زلزله امر ولایی را به دولتمردان و مردان صادر و با مردم قهرمان استان کرمانشاه اعلام همدردی کردند، همه باید دست به دست هم دهیم تا آرامش و آسایش به دیار کرمانشاه برگردد.

بدخواهان انقلاب اسلامی؛ سیلی خوردگان مرصاد، منافقان پلید درصدد آن بوده و هستند تا در این اوضاع و شرایط، با گل‎آلود کردن آب، ماهی مقصود خود را صید کنند و البته مردم عزیز و انقلابی کرمانشاه هوشیارند و نخواهند گذاشت غیرخودی‎ها با تلاش مذبوحانه از آنان سوءاستفاده کنند.

اگرچه مطمئن هستم، مردم کرمانشاه با عشق و علاقه‌ای که به انقلاب اسلامی دارند در کنار سپاه و ارتش و علمای فاخر آن دیار؛ نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد اما تاکید می‎کنم از منافقان و بدخواهان و افراد غافل غفلت نکنند.

ایران اسلامی در مصیبت دیار کرمانشاه سوگوار شد، ایران زمین همانند همیشه تاریخ در مساعی و دوستی خود درخشیده و اگر کمبودی احساس می‎شود مضیقه‎ای به دلیل گستردگی واقعه دیده می‌شود با همت مردم و مدیران انقلابی حل خواهد شد و این دوره سخت نیز پشت سر خواهد گذاشته شد.

اگر در فضای مجازی؛ مطالبی خلاف شأن مردم کرمانشاه بازنشر می‎شود هیچ ارتباطی به آنان ندارد؛ تبلیغ علیه نظام، تبلیغ علیه سپاه پاسداران، بسیج، ارتش، خدمات گذشته نظام در این حادثه به وسیله کسانی کلید خورده است که از نظام، سپاه، بسیج و ارتش سیلی خورده‌اند.

و چه خوب است برخی از صاحبان قدرت اما غافل در جایگاه مدیر نظام جمهوری اسلامی به این حقیقت التفات داشته باشند که مبادا حرف آنان آب به آسیاب دشمن بریزد و مایه امید منافقان و ناامیدی مردم شریف و انقلابی استان کرمانشاه و مردم شریف ایران شود.

کرمانشاه به زلزله طبیعی آزموده شد؛ مردم در این امتحان الهی سربلند و سرفراز خواهند بود اما کسانی که در کسوت امنای جامعه هستند خدمات نظام در مناطق محروم را نادیده نگیرند، زیرا زلزله آنقدر شدید بوده است که اماکن غیر مسکونی نیز شدت آن را احساس و تخریب شده است همان قدر که شکاف برداشتن زمین‎های کشاورزی و غیره بر اثر شدت زلزله طبیعی است، تخریب اماکن مسکونی هم طبیعی است و هرگز کسی را نمی‌توان مقصر عامد دانست و تلاش برای تخطئه خدمات مسکن در کشور و از جمله کرمانشاه و مخصوصاً سرپل ذهاب، کاری بیهوده و غیر خداپسندانه است و البته موجب قهر و خشم الهی است،

زیبنده نیست فردی از نظام پیدا شود و با اغراض سیاسی از عالی‌ترین با اغراض سیاسی، بداخلاقی کنند و به جای گسیل داشتن همه امکانات مادی و معنوی به منطقه زلزله‎زده و تلاش برای آرامش مردمی که به صبوری و شکیبایی نیازمند هستند به تسویه حساب‌های سیاسی بپردازند و کودکانه رفتار کنند./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.