1396-06-23 10:33
1254
0
44036
یادداشتی به قلم مسلم رستمانی؛

مجسمه تاکسیدرمی شده ای بنام حقوق بشر!!!

آنچه امروز در میانمار میگذرد ترجمانی ملموس از ظلم به بشریت با چراغ سبز و سکوت معنا دار مدعیان دغلباز حقوق بشر هست!

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حقوق بشر، چه واژه زیبا و جهان شمولی که کافّه ابنای بشر را در برمیگیرد بشر نه که حتی حیوانات نیز در زمره برخورداران از این تحفه اند.

انسان همان مخلوقی که خالق در خلق آن بر خود احسن گفت و آن را اشرف و گل سر سبد و جانشین خود در کره ارض قرار نهاد و نعماتش را بهر بهتر زیستن این دُردانه خلقت بر او ارزانی داشت.

همین بشر در طی زیست تا موت، در قرون و اعصار همواره دستخوش ناعدالتی ها و ستم های جائران و جباران بوده و گاهاً ابتدایی ترین حقوق حقه اش پایمال چکمه های ظلام یا سُمّ ستوران شد.

با تورّق در تاریخ از ماضی تا حال شاهد جنگ های خونین توسط سلاطین جور بقصد جهانگشایی و تفوّق بر اقوام و ملل خواهیم بود، نبردهایی که میلیونها انسان را بکام مرگ کشاند.

از تیمور و چنگیز و نرون و آتیلا گرفته تا هیتلر و شارون و اوباما و دالایلاما و افراطیون و نژاد پرستان و آپارتایدها همه و همه در نابودی بشر و اضمحلال حقوقشان، مشترک در هدف بودند و هستند.

تضییع حقوق بشر مختص زمانی خاص نیست بلکه تا بوده اینچنین بوده و هست و خواهد بود، بموازات رشد مدنیت و تحول در زندگی بشر اسباب و لوازم اضمحلال حقوق بشر نیز متحول شد اما صحنه گردانی و ابتکارعمل در این زمینه دست مدعیان دروغین باصطلاح حقوق بشری هاست و به ضرس قاطع میتوان گفت حقوق بشر مجسمه ای تاکسیدرمی شده و نمایشی بیجان و بیروح از آزادی و حقوق انسانهاست.

آنچه امروز در میانمار میگذرد ترجمانی ملموس از ظلم به بشریت با چراغ سبز و سکوت معنا دار مدعیان دغلباز حقوق بشر هست !

وقتی آمانو دبیرکل کلیشه شده و عروسک خیمه شب بازی سازمان ملل در قبال سلاخی ها و نسل کشی بیرحمانه افراطیون و نژادپرستان بوداعی فقط به اظهار تأسف و دعوت به خویشتنداری بسنده می کند چگونه میتوان به استرداد حقوق شلاق خوردگان تاریخ امید داشت؟

وقتی خونخوارانی چون شارون و بگین قصابان صبرا و شتیلا و قانا جایزه صلح می گیرند، وقتی خانم سوچی این عفریط خون آشام میانماری جایزه صلح می گیرد، وقتی فرمانده ناو ویلسن بعد از سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران و به شهادت رساندن دهها انسان بی گناه و بی دفاع، مدال شجاعت و افتخار میگیرد، وقتی.. وقتی … و دهها مورد از نمایش تهوع آور حقوق بشری از این دست آن هم با هدایت های عامدانه سازمان ملل اتفاق می افتد داد سخن به کدام مجمع جهانی باید برد؟!

وقتی گرگان وحشی و خونخوار منادی حقوق میش های خوش باور میشوند نباید به احقاق حقوق توسط سازمانهای بین المللی دلخوش بود.

کجایند آنهایی که برای ممانعت از کشتن سگهای ولگرد، کمپین (من سگ هستم!) تشکیل میدهند؟!

کجایند آنهایی که برای حقوق همجنس بازان کمپین ها و همایش های پر تبلیغات و پر سر و صدا راه می اندازند؟!

کجایند آنهایی که برای هولوکاست دروغین جامه میدرند؟!

آیا مردم مسلمان و بی دفاع روهینگیایی در میانمار انسان نیستند؟ صحنه های کشتار و سلاخی و مثله کردن مردم بویژه کودکان در میانمار آنچنان رقت آور است که تماشای آن دلِ سنگدل ترین آدم ها را جریحه دار میکند!

حکام کشورها و ملل اسلامی بدانند که در پشت این نسل کشی بی سابقه، اسراییل غاصب و آمریکای جهانخوار با چراغ سبز سازمان ملل ایفای نقش می کنند و هدف آنها تغییر میدان جنگ از خاورمیانه به منطقه ژئوپلیتیکی میانمار هم بقصد ایجاد اخلال در صادرات اقتصادی چین و هم هِلی بُرنِ داعش به این منطقه در پی شکست های نظامی و استراتژیکی داعش توسط محور مقاومت.

کشورهای اسلامی باید به جد در پایان دادن به نسل کشی و تصفیه نژادی در میانمار واکنش نشان دهند که این واکنش نه نظامی بلکه فشار سیاسی و دیپلماسی و تنبیه های اقتصادی دولت نژادپرست میانمار می باشد.

یا مهدی عجّل علی ظهورک..

نویسنده: مسلم رستمانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.