1396-05-21 08:52
937
0
42628
محسن رایجی :

انتقاد از عدم نامگذاری فرهنگسرای گرگان بنام شهدا / هر رفتار و اتفاقی که بخواهد با فرهنگ ایثار و شهدات مقابله کند محکوم است

طی چند روز گذشته اخبار واصله ای مبنی بر مخالفت چندین نفر در جلسه شورای شهر گرگان  با نامگذاری فرهنگسرا ابتدای ورودی شهر دارالمونین گرگان به نام شهید به گوش میرسد که باعث شده تا بنده چند نکته مهم را در این رابطه به مسئولین گوشزد کنم.

به گزارش گلستان ما ؛ محسن رایجی فعال فرهنگی اجتماعی شهر گرگان طی یادداشتی نوشت: بسم رب الشهدا و الصدیقین  ، تا امروز هيچ قدرتی نتوانسته است دلهای مردم را از محبت امام و یاد امام و تعظیم و تجلیل شهدا، شهادت و ارزشهای انقلاب خالی کند."امام خامنه ای"

طی چند روز گذشته اخبار واصله ای مبنی بر مخالفت چندین نفر در جلسه شورای شهر گرگان  با نامگذاری فرهنگسرا ابتدای ورودی شهر دارالمومنین گرگان به نام شهید به گوش میرسد که باعث شده تا بنده چند نکته مهم را در این رابطه به مسئولین گوشزد کنم.

اولا توجه شود که بر اساس اطلاعات و شنیده ها آنچه به فکر خطور می کند دو مسئله است، یک نخواستن و مخالفت و دوم جهالت یا داشتن طرحی دیگر.

در بحث اول مردم شهر دارالمومنین گرگان به شدت با این موضوع مخالف و هشدار می دهد که نیروهای انقلابی مسئول و غیر مسئول هشیار بوده و مبادا از سستی و اهمال آنان عده ای با عقاید لیبرال یا غیر اسلامی بخواهند فرهنگ شهادت و ایثار را از چهره این شهر و استان پاک کنند که به فضل الهی هم نمیتوانند.

ودر بحث دوم شاید این مخالفت ناشی از کم توجهی این افراد به چنین مسائلی یا در حالت خوشبینانه داشتن برنامه ای بهتر برای نام گذاری و توجه به نام شهیدان در شهر است که با پیشنهاد نام استارباد انگار چنین فکری به ذهن خطور نمی کند و اهدافی در پشت پرده انتخاب چنین نامی می باشد آنکه این موضوع را مطرح می کنند شهید اهل شهر گرگان است یا اهل شهر دیگر آنقدر مسئله ی مهمی برای اعضای شورای شهر است که باعث مخالفت با نامگذاری نام شهید شود؟

مگر مقام شهدای عزیز  شهر دارالمومنین گرگان با شهدای دیگر شهر های استان یا کشور در نزد شما اعضای شورای شهر فرق می کند؟

یا آنکه فکر کردید فقط شهدای شهر گرگان در دفاع از این مرز و بوم جانفشانی کردند؟

ثانیا آنچه که مهم است این است که به هیچ وجه نباید نام شهدا تصاویر شهدا و یا هر امر مربوط توسط مسائل دیگر، فرهنگ های دیگر و نظرات دور از جامعه اسلامی و شهر اسلامی فراموش و کنار زده شود و اعلام میدارد که مردم و مسئولان بدانند آنچه داریم و آسایش ما امنیت شهر ما از برکت خون این عزیزان است و هر رفتار و اتفاقی که بخواهد با این مهم مقابله کند را به شدت محکوم می کنیم.

ثالثا، از همه مسئولین عزیز و بزرگوار شهر تقاضا داریم که به جایگاه والای فرهنگ شهادت و ایثار توجه بیشتری کرده و در راستای کاهش کاستی های موجود پیش روی معرفی فرهنگ شهادت و ایثار به مردم و مسئولین تلاش بیشتری کنند.

حال سوال ما اینست که مسئولان دقیقا با چه ابزار و کارهایی توانستند یاد و نام شهدای انقلاب را زنده نگه دارند تا باعث تداوم حرکت انقلاب گردد.

امید است همه ما مورد شفاعت شهدای عزیز الخصوص شهدای مدافع حرم واقع شویم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.