1396-04-25 18:34
559
0
41515
دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران:

واردات 20 میلیون نطفه گاو اصلاح شده از آمریکا به ایران/ پیامدهای این موضوع در آینده عیان می شود

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران گفت: قریب به بیست میلیون نطفه گاو را که در کشورهای غربی اصلاح شده است توسط دولت یازدهم به کشور وارد شده است که این امر خود یکی از راه های نفوذ بیماری هایی است که پیامد آن در آینده مشاهده می شود.

به گزارش گلستان ما، حسین روازاده ، دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی و نحوه چگونگی بوجود آمدن چنین فضایی در اقتصاد کشور گفت: تنها راهی که می توانیم با طی آن به اقتصاد مقاومتی در کشور دست پیدا کینم تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بومی سازی کشاورزی در کشور است.

وی ادامه داد: منویات مقام معظم رهبری و یکی از دغدغه های ایشان مبنی بر بومی سازی در کشور با محور اقتصاد مقاومتی است، لذا کلیه دستگاه های اجرایی مکلف به پیروی از این خط ترسیم شده می باشند و باید تمام دستگاه های دولتی ، لشکری از این مدل در اداره اقتصادی کشور پیروی کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با تاکید بر ترویج کلمه اشتغالزایی در کشور عنوان کرد: به کار بردن کلمه کار آفرینی در واقع القائاتی است که محتوای آن را غرب استعمارگر تعریف نموده در حالی که واژه ی اشتغال زایی به لحاظ محتوایی همان بومی سازی و احیای فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی است که لازمه یک جامعه اسلامی است.

روازاده اظهارداشت: برای جلوگیری از انحراف از فرهنگ بومی و اصیل اسلامی ایرانی باید فرهنگ بومی کشور را در بخش اقتصادی پیاده سازی کنیم یعنی هیچ دخل و تصرفی در آن از سوی کشور های غربی و کارشناسان غربی صورت نپذیرد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به واردات بیست میلیون نطفه گاو از کشور های غربی به کشور گفت: قریب به بیست میلیون نطفه گاو را که در کشورهای غربی اصلاح شده توسط دولت یازدهم از آمریکا به کشور وارد شده است که این امر خود یکی از راه های نفوذ بیماری هایی است که پیامد آن در آینده مشاهده می شود.

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ادامه داد: در دولت یازدهم بیشترین ظلم ها به بخش اقتصادی کشور شد که جبران این ظلم را شاید تا سال ها دیگر نتوانیم کنیم، وقتی که کشورهای غربی نطفه دام ایرانی را حاضرند با بالاترین قیمت خریداری کنند پس چه دلیلی دارد ما این نطفه هارا از خارج کشور وارد کنیم که بعدا نتوانیم آثار زیان بار آن را جبران کنیم.

روازاده در خصوص دلیل واردات این نطفه به کشور گفت: تنها دلیلی که باعث شده تا دولت این میزان از نطفه گاو را وارد کشور کند افزایش شیر دهی گاو ها است؛ با تزریق این نطفه ها شیردهی گاو ها به 5 کیلوگرم افزایش می یابد ولی دیگر کیفیت و مطلوبیت شیر فعلی که حاصل نطفه اصیل ایرانی است را ندارد و بعدها پیامد های دیگر را در نسل های ما بجای خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.