1396-03-29 10:46
1427
1
40438
یادداشتی به قلم محمدرضا بهرامی کارشناس برنامه ریزی فرهنگی:

حضور قدس

ما وارثان «حضور» از نسل «وجود»یم؛ پس در حفظ میراث می کوشیم. «حضور» خالق صحنه هاست و ما حاضران همیشه هستی، صفحات تاریخ را با نام خویش مسطور می کنیم. اگر تاریخ زنده است، بخاطر «حضور» جاودانه ماست.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد ضا بهرامی کارشناس برنامه ریزی فرهنگی طی یادداشتی نوشت : نمی دانم بضاعت قلم و توان احساسم را تا چه میزان می توانم به خدمت اندیشه ام در آورم و در راهی به كار گیرمشان كه عمق باور درونم را برتابد، نمی دانم... و سرانجام تنها به اينجا مي‌رسم كه اين اکسیر «عشق» است که امروز ياراي قلم برداشتنم شده است تا به بهانه حمایت از «انقلاب سنگ ها» و «سنگ های انقلاب» درباره «حضور قدس»، این کلیدواژه حماسه آفرین، با شما خوبان به سخن بنشینم.

عشق در «حضور قدس» تجلی می یابد. شور در «حضور قدس» معنا می گردد و نور در «حضور قدس» منور می شود و حضور یعنی «وجود» یعنی «فهم جود و جبروت»، «هضم ناسوت در لاهوت».

ما وارثان «حضور» از نسل «وجود»یم؛ پس در حفظ میراث می کوشیم. «حضور» خالق صحنه هاست و ما حاضران همیشه هستی، صفحات تاریخ را با نام خویش مسطور می کنیم. اگر تاریخ زنده است، بخاطر «حضور» جاودانه ماست.

... و در بنایی دیگر برای ساختن تاریخ، «مایه عشق» را به «جوهر عقل» می آمیزیم و در «قالب اراده» می ریزیم تا «خشت عمل» سازیم؛ و این یعنی همان «حضور قدس» و راهپیمایی آدینه آخر رمضان؛ و حال، ما حاضران صحنه ی تاریخ، در نگارش صفحه ای دیگر، قصد خلق نمایشی از عشق داریم.

می خواهیم صفحه ای را پدید آوریم که بیانگر «ثبوت» ما باشد. می خواهیم ثابت کنیم که «ثابتیم» و ذره ای خلل در اراده نداریم. می خواهیم اعلام کنیم که «هستیم» و تا همیشه روی یاری در حق قدسیان تا پای جان خواهیم بود...

... و چون هستیم، می آییم، می آییم تا یکبار دیگر به فرمان قلب، دستور عشق را اجرا کنیم؛ «وفا با مظلومان» را امتداد دهیم و      «ستیز با ظالمان» را با سبزترین حالت بیان کنیم. می آییم تا بگوییم «عشق به ولایت» و «پیاله سرخ لاله» در میثاق نامه ما عملی است. «عهدنامه شهادت» باز هم پابرجاست و فریاد شهید هنوز بر امواج ماهواره ها لرزه می افکند و تلکس خبرگزاریها را به حیرت وامیدارد.

... و می آییم تا به دنیا بفهمانیم ما «امت بیدار» از نسل روز و یاوران خورشید و پیرجمارانیم، هرگز نمی خوابیم که بیدارترین مردم تاریخیم. ما آگاهترین فرزند آدم و استوارترین ستونهای زندگی بشریم. می آییم تا در آخرین جمعه رمضان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، حماسه ای دیگر ایجاد کنیم. می آییم تا راهی کوچه های بصیرت شویم و در میادین وحدت و خیابانهای همدلی و همزبانی، «حضور» خود را به نمایش بگذاریم.

... آری می آییم تا برای هزاران بار دیگر با حضور خود، سیلی «اسلام» را بر صورت «کفر» بنوازیم و با مشت و بازوی «حق»، بر فرق و دهان «باطل» از جمله آمریکا جنایتکار و اسرائیل خبیث بکوبیم؛ و باشد این امر مقدمه ای برای آزادسازی فلسطین و تشکیل «حزب مستضعفین» در تمام دنیا.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسین

سلام.مثل همیشه استفاده کردیم.خداقوت

0
0
پاسخ
1396-03-30 04:32

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.