1396-03-04 12:58
1430
0
39468
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد؛

رونمایی از کتاب "بند آزادی" آزاده رامیانی به دست استاندار گلستان + تصاویر

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، مراسم رونمایی از کتاب "در بند آزادی" محمد جلال یازرلو، جانباز و آزاده رامیانی با حضور استاندار گلستان و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در دانشکده مایده گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، مراسم رونمایی از کتاب "در بند آزادی" محمد جلال یازرلو، جانباز و آزاده رامیانی، به همراه هفت کتاب دیگر با حضور استاندار گلستان و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در دانشکده مایده گرگان برگزار شد.

این آزاده رامیانی می گوید: لازم ديدم مطالبی را در مورد اسارت خود به دست دمكراتها و ديگر احزاب فاسدوفاسق سخـن بگويم تا شايد بتـوانم گوشـه اي از رسـوايـي هاي اين گروهك ها را باز گو كنم که بخشي از تاريخ هشت سال دفاع مقدس در برابر  متجاوزين وضدانقلابیون درکردستان است .

محمد جلال یازرلو متولد 1342 ساکن رامیان، که در دوران نوجوانی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و در دفاع از میهن اسلامی و  اطاعت از ولی امر زمان خود مدت دو سال اسارت در دست دموکرات را با سخت ترین شکنجه ها تحمل کرده و اکنون نیز مدال جانبازی و آزاده را بر دوش خود با افتخار حمل می کند.

وی در سال 60 به دست دموکرات ها اسیر شد و در تاریخ 62/8/1 به میهن اسلامی بازگشت.

لازم به ذکر است در این مراسم که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در دانشکده مائده گرگان برگزار شد، از 8 عنوان کتاب رونمایی شد و از نویسندگان و تهیه کنندگان آن با حضور استاندار گلستان تقدیر شد.

bandesar1

bandesar2

bandesar3

bandesar4

bandesar5

bandesar6

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.