1396-02-02 15:33
1310
0
38134
تلاش برای گذاشتن حرف تو دهن دشمن!!

ترور یا نفس مصنوعی؟!

به نظر می رسد رسانه های دشمن تلاش دارند با طرح ترور و ایجاد "توهم توطئه"، عملکردهای مردود دولت های حامی خود را در ذهن جامعه احیا کنند!

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با نشریه ی نیوزویک ادعا کرده حسن روحانی در اردیبهشت ماه سال جاری ترور خواهد شد، در این خصوص باید موارد ذیل را به شدت مورد توجه قرار دهیم:

*اولا چنین پیشگویی هایی بین مقامات و مسئولین رسمی کشورها فاقد وجاهت بوده و شاید وزیر جنگ رژیم غاصب و کودک کش تحت تاثیر منویات و پیش گویی های خاخام های جاهل که اگر خیلی در کار خود خبره باشند خبر از فروپاشی این رژیم می دهند تا وزیر جنگ با آگاهی از این موضوع سیاست های خصمانه اش را بعنوان عامل اصلی فروپاشی این رژیم تعدیل کند.

*ثانیا طرح بحث احتمال ترور روحانی در صورت واقعیت در داخل کشور دو گروه را به شدت نگران خواهد کرد یعنی مخالفان روحانی و موافقان وی را...مخالفان از این حیث که معتقدند روحانی بواسطه ی سیاست های داخلی غلط و عملکرد اقتصادی نامطلوب ترور شخصیتی کم سابقه و البته خودکرده در فضای فعلی داشته و قطعا اولین رئیس جمهور چهارساله خواهد شد...حال نگرانی مخالفان روحانی با این تفکر ضد روحانی از این جهت است که رئیس جمهوری که سیاست هایش او را نزد ملت ترور کرده با تروری که توسط وزیر جنگ رژیم کودک کش پیش بینی شده! در فضای داخلی کشور زنده نشود.

و اما نگرانی موافقین روحانی و دولت وی از این حیث نگران می شوند تا به زعم خویش وصی آیت الله هاشمی و تنها تکیه گاه خود در حاکمیت را از دست ندهند...پس نفعی برای طرفین از ترور احتمالی روحانی وجود نخواهد داشت.

*ثالثا اگر نفعی از ترور روحانی در کار باشد این نفع به گروه ها و تفکراتی بازمی گردد که خواستار براندازی نظام اند، یعنی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم جهانی و گروهک هایی که همواره ترور فیزیکی و حذف چهره ها را راه شوم خود در ضربه به انقلاب اسلامی دیده اند و این رویه در آنها از ابتدای انقلاب مشهود و ملموس بوده و به ترور احتمالی روحانی محدود نمی شود.

*رابعا اگر فرض را بر ترور فیزیکی روحانی بگذاریم و این پیش بینی مالیخولیایی وزیر جنگ اسرائیل را بعنوان یک حقیقت بپذیریم.باید بگوئیم این شاید برنامه ی خود صهیونیسم برای آغاز فتنه ای داخلی بوده باشد و یا جهت ایجاد بدبینی ملت ایران به نظام حاکم جزء برنامه های اجرایی صهیونیسم در داخل ایران قرار گرفته باشد، پیشتر نیز شاهد بودیم تا چه حدی سعی شد با ترورهای زنجیره ای پیچیده در داخل نظام، نیروهای انقلاب اسلامی و اصل نظام را در معرض تهمتی بزرگ قرار دهند و از این پروژه به نفع خود و سایر گروههای استکباری بهره ها نیز بردند.

یادداشت به قلم: سید نعیم نریمانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.