1396-02-01 13:36
1320
0
38098
یادداشت؛

آقای روحانی کاش نمی آمدید!/دلمان سوخت دردنامه نوشتیم!

چهار سال پیش وقتی کاندیداهای ریاست جمهوری یکی یکی به آذربایجان می آمدند و شعارهای آبدار میدادند مردم منطقه برای بهبود اوضاع به آقای روحانی اعتماد کردند و او را برای تغییر اوضاع انتخاب کردند.

به گزارش گلستان ما، سجاد مسلمی در توفارقان نوشت ،چهار سال گذشت و وعده های آقای روحانی در حد همان وعده ماند.چندین سال ما فریاد کشیدیم التماس کردیم که آقایان محترم ما راه نداریم.جاده های ما قتلگاه مردم ما شده است.کسی صدای ما را نشنید.رسانه ای صدای ما را به گوش پایتخت نشینها نرساند.

تا امروز که به دلیل حادثه پنج روز پیش جناب رئیس جمهور بعد از ۵ روز تشریف فرما شدند و بعد از بازدید ۶۰ ثانیه ای از پل و محل حادثه و گرفتن عکسهای تبلیغاتی برای انتخابات سوار بر مرکب خود شدند و رفتند.بدون شنیدن صدای مردم.مردمی که  نتوانستند گوش هیچ یک از آقایان را برای شنیدن گیر بیاورند.

سوالی که ذهن مردم را امروز درگیر خود کرده این هست که جناب رئیس جمهور آیا اگر برای افتتاح یکی از پروژه های جدید الاحداث میخواستید بیایید باز اینگونه بی صدا و به دور از چشم مردم با حضور ۶۰ ثانیه ای بود یا با تبلیغات فراوان؟فرمانداری و سایر ارگانها آیا مردم را به استقبال از جنابعالی دعوت میکردند یا نه؟امروز ما همه گوش به زنگ بودیم تا شما را حضوری ببینیم و مشکلات و گلایه هایمان را با شما در میان بگذاریم .

می خواستیم از راه های قتلگاه مانندمان برای شما بگوییم.از فرماندارمان که کشته شدگانمان را سلفی بگیر معرفی کرد و از مسئولیت شانه خالی کرد.از مدیریت بحران و صدها درد دیگر.ولی نه شما میخواستید بشنوید و نه ما صدایمان آنقدر بلند بود که بتوانیم صدایمان را بجنابعالی برسانیم.ما امیدمان برای حل مشکلات و شنیدن صدایمان به شما بود.ناامیدمان کردید.
کاش نمی آمدید!
پی نوشت:در خبرها آمد که جناب فرماندار از فعالین رسانه ای بدلیل پوشش خبری حادثه شکایت کرده اند.شاید بهتر باشد دست از تلاش برای رساندن صدایمان به مسئولین برداریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.