1395-12-29 12:27
1712
0
36783
آزموده را آزمودن خطاست ؛

شورای چهارم گرگان اسیر حواشی بیهوده / در انتخاب شورای پنجم نهایت دقت را داشته باشیم

متاسفانه عملکرد شورای چهارم گرگان که اسیر حواشی بیهوده شده بود باعث شد تا مردم گرگان در انتخابات دوره پنجم نهایت دقت را داشته باشند .

به گزاش گلستان ما؛ هادی احمدی فعال فرهنگی اجتماعی شهر گرگان در یادداشتی نوشت : " شورای شهر مهم تر از هر ارگان دیگری در شهر است ، پارلمان محلی از مکانهایی است که شاید مورد توجه کمتری قرار بگیرد اما بنا به دلایل مهمی یکی از راه های توسعه شهر و استان ، شورای شهرها و روستاها می باشند.

افراد متعددی با افکار ، تخصص ها و ایده های مختلف باید در این پارلمان حضور یابند و به دور از هرگونه سیاست زدگی مشغول به خدمت به مردم شهر یا روستای خود شوند.

متاسفانه این شورا و شورای قبلی درگیر سیاست زدگی های متعددی شد که باعث شد شهر گرگان برای چند سال از شهرهای همجوار خود عقب بماند ، طرح هایی چون تله کابین ، دیوار دفاعی گرگان ، شهر بازی مدرن و هتل گرگان در این چند سال منتظر افکار سیاست زده اعضای شورای شهر هستند و طرح هایی چون روگذرها و زیرگذرهایی که با عجله ساخته شده اند با مشکلاتی چون پرداخت پول کارگرهای این طرح ها روبرو شده اند.

دراین شورا افراد با تجربه ای با تخصص های خوبی حضور داشته اند اما متاسفانه سیاست زدگی و درگیر شدن با حواشی بیهوده و غیر ضروری ، باعث شد تا به خوبی نتوانند در مواقع حساس تصمیم های خوبی بگیرند.

یکی از مهم ترین شاخصه هایی که شورای بعدی باید داشته باشد دوری از سیاست زدگی و حضور اقشاری چون رسانه ، پزشکان ، تاکسیرانان ، اقتصاددان و افراد سرمایه گذار می باشد تا ترکیبی از سرمایه و تجربه بتواند به خوبی نقش خود را جهت جذب سرمایه در توسعه شهر ایفا کند.

اما افرادی که باید در این شورا شرکت کنند باید بدانند تبلیغات دراین انتخابات با تبلیغات های گذشته تفاوت دارد و شاید راه های تبلیغات آن ها نشان دهنده از طرز تفکر آن ها باشد یکی از راه هایی که دراین دوره می تواند مورد توجه کاندیدا و تاثیرگذار باشد فضای مجازی در هر شهرستان و استان است .

شاید اگر کاندیدایی شهر را از بنر و پوستر پر کند تاثیرگذاری آنچنانی نداشته باشد اما اگر همین شعارها و افکار در فضای مجازی تاثیر گذار و مورد بازدید بیشتر تبلیغ شود قطعا مردم با فضای انتخاباتی بیشتر درگیرخواهند شد و زمان و  مجال بیشتری را برای انتخاب اصلح خواهند داشت.

تبلیغات درفضای مجازی می تواند نشان دهنده ی این باشد که نماینده آینده به خوبی توانسته عملکرد موفق دربخش های تاثیرگذار را درک کند و درگذشته های دور سیر نمی کند.

تمام کاندیدهای شورای پنجم باید این موضوع را درک کنند که دیگر مردم گرگان از مسئله های بی حاصل سیاسی خسته شده اند و به دنبال فصل تحول جدیدی برای شهرخود گرگان هستندتا بتوانند در نوروز های آینده مسافرهای گذری شهر خود را به به توریست های تفریحی گرگان تبدیل کنند تا علاوه بهره برداری از نام گرگان بتوانند بهره برداری اقتصادی از این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.