1395-04-03 10:09
1556
3
33998
یادداشتی از هادی احمدی :

هاشمی تندرو یا میانه رو ؟!/ نقدی بر اظهارات هاشمی در خصوص عدم حضور در نمازجمعه

به شما گوشزد می کنم چون این افراد طرفداران و نمایندگان آقا در نماز جمعه هستند ، کسی نمی تواند انگ های سیاسی بزند زیرا آقا بر آنها نظارت دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ امروز صبح مصاحبه ای را در روزنامه اصلاح طلب اعتماد از زبان آقای هاشمی خواندم که درآن گفته بود "من به نماز جمعه نمی روم زیرا در نماز جمعه  افراد تندرویی هستند که به بهانه من برای مردم ایجاد زحمت می کنند "؛ لذا در این مجال می خواهم سخنانی با آقای هاشمی داشته باشم و پاسخ شبهه ایشان را به سخنان مقام معظم رهبری ارجاع می دهم .

آقای هاشمی نماز جمعه فریضه ای عبادی و سیاسی است که از نظر اسلام و پیغمبر گرامی اسلام واجب شده است وکسی نمی تواند بنا به نظر شخصی خود طرفداران خود را به عدم حضور در نماز جمعه که امری عبادی است تحریک کند .

می خواهم به شما بگویم بعضی از دوستان شما در تهران و شهرستان هایی مثل مشهد بهانه هایی را برای عدم حضور در نمازجمعه می آورند اما وقتی طرفداران ولایت فقیه و انقلابیون درنماز جمعه برخی شهرها شرکت نمی کنند به آن ها انگ هایی مثل انقلابی نبودن می زنند و طرفداران شما  به آن ها می گویند چون فلانی نماینده رهبر هست پس باید در نماز جمعه شرکت کرد.

 حالا با این استدلال طرفداران شما ، به شما گوشزد می کنم چون این افراد طرفداران و نمایندگان آقا در نماز جمعه هستند ، کسی نمی تواند انگ های سیاسی بزند زیرا آقا بر آنها نظارت دارد.

 آقای هاشمی حالا می خواهم شما را به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براین که بعضی از افراد انقلابی انقلابی و طرفداران آقا را تندرو خوانده اید وخود را میانه رو خوانده اید و آمریکا را کدخدای دهکده جهانی می دانید ارجاع بدهم که در آن جواب سخنان شما را داده است .

سخنان آقا درباره ی تندرو خواندن افراد انقلابی در دیدار با مردم نجف آباد:

" آنهایی که میگویند تندرو، منظورشان کسانی است که در راه انقلاب مصمّم‌تر و پایدارترند؛ حزب‌اللّهی‌ها را میگویند تندرو. میانه‌رو [هم‌] کسی است که در مقابل آنها تسلیم باشد."

" در ادبیّات سیاسی آمریکا و انگلیس و امثال اینها، معنای تندرو و میانه‌رو این است: تندرو کسی است که پایبند انقلاب است، میانه‌رو کسی است که در مقابل خواسته‌های آنها تسلیم است. حالا چه کسی در مقابل آنها تسلیم است؟ خوشبختانه خودشان هم اعتراف دارند و میگویند در ایران میانه‌رو نداریم، همه تندروند."

 این حرف حرف درستی است؛ در ملّت ایران هیچ‌کس طرف‌دار وابستگی به اینها نیست. گاهی غفلت میشود، لغزش به‌وجود می‌آید و بعضی اشتباه میکنند، امّا قاطبه‌ی ملّت ایران طرف‌دار انقلابند، دنباله‌روِ انقلابند و پافشاری بر انقلاب میکنند؛ آنها به این میگویند تندرو. چرا ما تکرار کنیم حرف آنها را؟

به داعش هم میگویند تندرو؛ داعش تندرو است؟ داعش منحرف است؛ منحرف از اسلام است، منحرف از قرآن است، منحرف از صراط مستقیم است. ما به این معنا تندرو نداریم. توجّه کنند ادبیّاتی که دشمن به کار میبرد و معنای خاصّی را که در نظر دارد ما تکرار نکنیم.

نویسنده : هادی احمدی

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علیرضا فرساد

احسنت و درود...بسیار خوب و جامع بود

0
0
پاسخ
1395-04-04 06:28
مهدی

جا داشت این مطلب بهتر نوشته بشه .تشکر

0
0
پاسخ
1395-04-05 07:28
سیاوش از تهران

اولاً اگر می آمد می گفتید چرا آمد!!!!!دوماً همان بهتر که هاشمی به نماز جمعه نمی آید چون کسی که حرفش با عملش یکی نیست! بهتر است تریبون دست نگیردسوماً آقای هاشمی اگر می خواهد پشت تریبون نماز جمعه بایستد و مردم را نصیحت کند اول باید خانواده خودش را تربیت و اصلاح کند که آبروی نظام و اسلام را برده اند. خون شهدا را پایمال کرده اند.چهارماً در استان شما هم بعضی ها هستند که در نماز جمعه حضور نداشتند اگر ایراد است برای آنها هم ایراد است.بنظر شما آیا بعضی ها رنگ نماز جمعه را دیدن! حرف از آقا نقل میکنید!اگر راست می گویید و رگ گردنتان برای زمین ماندن حرف آقا بالا آمده حتما به بعضی ها تذکر بدهید .بهترین ملاک به حرفهای آقامون عمل به آن است نه بازگو کردن آنالبته امیدوارم این مطلب درج شود

0
0
پاسخ
1395-04-09 07:47

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.