1395-03-08 11:54
1271
0
32727
یادداشتی برای اولین شهید فرهنگی مدافع حرم گلستان؛

شهادت؛ درس ایثار معلم در دفاع ازحرم آل البیت(ع)

اولین شهید فرهنگی مدافع حرم استان گلستان، پیش از ظهر امروز از مقابل مسجد محمدیه علی آباد تا گلزار شهدای شهرستان علی آباد کتول با حضور هزاران نفر از عاشقان شهادت و مردم غیور علی آباد تشییع شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، سلام بر تو، سلام برشهید، سلام برمعلم شهید مدافع حرم که به من و تمام همسن و سالانم دفاع از مظلومیت را درس می دهی.

در سالهایی که انگار گرد بی معرفتی هم جا را فرا گرفته و بال پرواز معنویت در گوشه گوشه شبکه های مجازی شکسته است، خبری می آید از نهایت معرفت و اوج کمال.

معلمی مشق عشق رادر جهان مدرن و خالی از احساس بازخوانی کرد، و حالا کلاس عشق و ایثار معلم فرهنگی گلستانی را بیش از 309 هزار دانش آموز گلستانی و میلیون ها دانش آموز تربیت شده  تو در جای جای ایران اسلامی را رصد می کنند که چگونه می شود در معرفت سنگ تمام گذاشت و برای دفاع از مسلمانان و حرم آل البیت پیشقدم شد.

واژه ها یک به یک از وصال معبود می گویند، قلم یادگاری رسالت سبزت را به واماندگان کاروان شهادت می سپارد، تو روزی قلم سبز آموزش در سنگر تعلیم و تربیت به دست گرفتی و دیگر روز آرپی جی زن قهار دفاع مقدس ملقب شدی و اکنون پیشانی بند شهادت  در راه دفاع از حرم بسته و مسیری سبزصراط مستقیم را به نسلهای آینده نمایاندی که معلم شهادت باشی.

486495 354

آری در وصیت نامه ات؛ "جان برکف سلاح به دست گرفته و تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود در راه اهداف عالیه مقاومت اسلامی تا رفع فتنه در عالم به جهاد در راه خدا می پردازم" و " خداوندا آرزوی ما در جنگ تحمیلی زیارت کربلا بود ، برآورده کردی ممنونیم خدا جان.اینک آرزوی زیارت مسجد الاقصی داریم ،برآورده بخیر بفرما." به تحریر در آوردی و در نجواهای شبانه ات  زیارت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت را آرزو کردی.

زندگیت سراسر دینی ات بود که"  توفیق و نصرت الهی برای رزمندگان مقاومت اسلامی و نابودی تکفیر و استکبار وصهیونیسم و وهابیت آلت دست صهیونیسم و آمریکای جنایتکار را نزدیک دانستی"، چرا که خود در کلاس درس، آن را وعده الهی یاد می دادی.

486494 458

براستی حاج قربان نجفی در جبهه های هشت سال دفاع مقدس بوی بهشت شنیده بود که دانش آموزان خود را کربلایی تربیت کرده بود که حالا هرکدام یک سوی از این مرد مردانگی و عزت و معلم غیور هزاران بار به نیکی یاد می کنند.

اینجا اگرچه شاید دست ها به ظاهر به  به سوی استکبار دراز شده و دولتیان مصلحت را در سازش با جنایتکاران جهان دیده اند اما ما دانش آموزان در کلاس درس عاشورای حاج قربان نجفی ها نشسته ایم،  معلمی که درس را با مرکب خون بر تارک تاریخ انقلاب مقدس ما نگاشت و به فرزندان این مرزو بوم درس آزادی و دلاوری داد.

veda222

ما نمی نشینیم که دولتیان ما برای قربانیان فرانسه پیام تسلیت بفرستند اما برای شهدای مدافع حرم «خان طومان» که هنوز پیکر شان به خانواده هایشان هم نرسیده است، روزه سکوت بگیرند؛ ما دانش آموزان فریاد خواهیم زد و قلم هایمان را تیری در قلب ستمگران و تروریست پروران خواهیم کرد و تفکیری ها و بوجود آورندگان آنها را با شاگردی معلمان شهیدمان نابود خواهیم کرد.

شهادت معلم شهید حاج قربان نجفی ثابت کرد، می توان کلاسهای درس را به فراسوی زمان و مکان وسعت داد؛ باید بوسه زد برپیشانی این ایثارو تعظيم کرد بر آفتاب شهادتت تا همگان بدانند که معلمی همچنان شغل انبیاست.

امروز دستان پر مهر شاگردان شهید« قربان نجفی»تابوت معلم خود را تا ملکوت تشییع کردند و هم قسم شدند که در امتحان جهاد در راه خدا پیرو معلم مکتبی خودهستند و درس شهادت را بیش از هر درسی فرا گرفته اند.

پیامبر ایثار، معلم آزادگی؛ شهادتت مبارک

یادداشت:  طاهره حاجی محمد علی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.