1394-11-14 06:59
1235
0
27026
یادداشتی به قلم موسی الرضا رایجی؛

هدف دشمن در دست گیری فضای انتخاباتی کشور است / ولایت گریزی یکی از شاخصه های جبهه نفاق است

ولایت گریزی بزرگترین ضربه به پیکره جبهه حق در طول تاریخ بوده است و یکی از شاخصه های جبهه نفاق ولایت گریزی میباشد و فتنه های گوناگون به خصوص فتنه 88 در نظام جمهوری اسلامی به دست ولایت گریزان و ولایت ستیزان کلید خورد و رهبری شد.

به گزارش گلستان ما؛ موسی الرضا رایجی فعال اجتماعی طی یادداشتی نوشت: همه نظام های سیاسی که خواستگاه آن مردم سالاری است,دغدغه مشارکت شهروندان در فرآیندهای سیاسی به عنوان بازیگران موثر این فضا را دارند.

دموکراسی و مشارکت مردمی نیز رویکردهای متعددی دارند لیکن انتخابات بارز ترین جلوه آن است و بنا به زمینه های سیاسی هر کشور شاخصی از مشروعیت آن کشور میتواند باشد.

توجه به فزونی نقش شگفتی ساز انتخابات در سرنوشت اکثر کشورهای رو به توسعه,اهمیت بررسی و تحلیل رفتار انتخاباتی در کشور ما نیز مضاعف شده است.

از مجموع اظهارات و موضع گیری های برخی از چهره های سیاسی و جریان فتنه این برداشت می شود که با یک هدف گذاری جدی وارد صحنه شدند و به دنبال راهبرد تغییر و استهاله تصرفه مجلس خبرگان و شورای اسلامی هستند.

تحلیل آنها این است که برای اینکه بتوانیم مسیره انقلاب اسلامی را از ریل گذاری و مسیری که امام و رهبری طراحی کردند خارج کنیم راهی بجز نفوذ در انتخابات نداریم.این موضع مشترک آنها با سردمداران استکبار است.

اهمیت این موضوع در سیر اندیشه امام و مقام معظم رهبری اینگونه بیان شده است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند:جایگاه و نقش مردم در انتخابات اساسی,حساس و تایین کننده است . و رهبر معظم انقلاب نیز در این رابطه فرموده اند:مردم باید چشمانشان را باز کنند و نامزدهایی را که به منابع ثروت و قدرت متصل هستند,انتخاب نکنند.

برای بهتر پی بردن به عمق مسئله باید بدانیم که نفوذ و جریان نفوذ چیست؟

رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان گردانهای بسیج فرمودند:یک نفر را با چهره آرایش کرده و بزک شده با ماسک بفرستند در مجموعه شما,شما خیال کنید دوست است در حالی که او دوست نیست تا بتواند کار خودش را انجام دهد.و بعد از آن نفوذ جریانی یعنی شبکه سازی در داخل برخی از مسئولین به وسیله پول و جاذبه های جنسی که این نفوذ نسبت به اشخاصی انجام میگیرد که اینها در آینده و سرنوشت نظام تاثیر گذارند.

البته نفوذ یک مبحث امنیتی است که در همه ملت ها و کشورها وجود دارد.اما در حال حاضر بحث نفوذ در کشور ما در دوران پسابرجام شرایطی را حاکم کرده است که دشمن میتواند بسیار راحت تر نفوذ فرهنگی و اقتصادی نماید.

قابل ذکر است که نفوذ سیاسی مستقیم دشمن در کشور با وجود رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و نیروهای امنیتی خدمتگذار ممکن نیست اما جریانی در کشور همان اهداف غرب را دنبال می کند.

ولایت گریزی بزرگترین ضربه به پیکره جبهه حق در طول تاریخ بوده است و یکی از شاخصه های جبهه نفاق ولایت گریزی میباشد و فتنه های گوناگون به خصوص فتنه 88 در نظام جمهوری اسلامی به دست ولایت گریزان و ولایت ستیزان کلید خورد و رهبری شد.

دشمن در حال حاضر هدفش در دست گیری فضای انتخاباتی در داخل کشور است تا بتواند نیروهایی که اهداف آنان را دنبال میکنند در دو نهاد اصلی و مهم کشور یعنی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نماید.

اما خدا را شاکریم که شورای نگهبان قانون اساسی با شجاعت و صلابت اجازه ندادند کسانی که زمینه نفوذ در آنها وجود داشته است بر صندلی های سبز بهارستان و مجلس خبرگان بنشینند زیرا برخی از آنها برای رسیدن به قدرت و ثروت حاضر بودند بر اساس تجربه پیشین منافع جریانی و حزبی خود را بر منافع ملت ترجیح دهند و برای کشور هزینه بیافرینند و وحدت عمومی بر هم زنند.

در این برهه از زمان دشمن با تجربیاتی که از گذشته کسب کرده است به این جمع بندی رسیده است که تنها نفوذ در مجلس شورای اسلامی نمی تواند اهداف دقیق آنها برآورده کند. زیرا مجلس ششم را عاقبتش را دیدیدم.به همین دلیل دشمن میخواهد اصلی ترین ستون نظام و انقلاب را که ولایت فقیه میباشد از طریق نفوذ در مجلس خبرگان بر زمین بزند.

در همین راستا رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم مجلس خبرگان را از ارکان اصلی نظام معرفی کرده و به جایگاه اثرگذاری و بی بدیل آن تاکید کردند.بنا بر این فرمایشات مقام معظم رهبری میتوانیم بفهمیم که کلید حرکت انقلاب در دست رهبری است و باید با انتخاب افراد اصلح و انقلابی مجلس خبرگانی حامی رهبری  را تشکیل دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.