1394-03-02 16:03
1784
0
15079
کلام اول؛

گامی دوباره در مسیر روح الله

به نام خدایی که روح آزادگی وانقلابی گری را در کالبد اولیا مقربش دمید ،تا روشنگر مسیر حق ، علمدار عدالت و حامی مستضعفین باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سی و اندی از  انقلاب میگذرد و به طور قطع انقلاب در جنگ اعتقادی پیروز و فاتح میدان کارزار است.ولی در عمل هنوز میوه های پر ثمرش به بار ننشسته است.

اگر به این جمله استناد شود ،که این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست،پس اگربخواهید انقلاب را بشناسید و به آن عمل کنید،ابتداباید تفکر امام را بشناسید.

ملاک تشخیص سره از ناسره چیست؟

مردم در سایه انقلاب اسلامی همیشه در این تامل می کنند، که چه کسی گفتمان امام و انقلاب را عمل میکندچه کسی فقط حرفش را میزند؟خط امام و انقلاب کدام است؟

چرا تفاسیر و برداشت ها از سخن امام متغایر است؟آیا با امام بودن ملاک در مسیر بودن است؟متاسفانه در چند دهه اخیر سخنان و گفتمان امام کمتر منتشرمی شود.حال علت آن شایدجدا شدن مسیر حرکت بعضی از مسئولین و یا ،یاران نزدیک امام از مسیر بوده باشد.

تصمیم به آن داریم، تا حرفهای فراموش شده خمینی بت شکن را دوباره به گوش جهانیان برسانیم.

خط کشی از گفتمان امام به دست گرفته ایم تا مسئولین را با آن بسنجیم،کدام مسئول با گفتمان امام است، چه کسی نیست؟

مدعیان ولاف زنانی که از امام دم میزنید،برحذر باشید .به زودی مردم  عملکرد مغایرتان را با مکتب امام خواهند دید.در آخر به سخن رهبری برای روشن شدن مسیر استناد میکنیم:

“وصیتنامه امام آشکارا همه ی مافی الضمیر امام را برای آینده ی انقلاب تبیین میکند .نباید اجازه داد این شاخصها را غلط تبیین شوند.یا فراموش بشوندواگر این شاخصها را ما بد تبیین کردیم یا غلط ارائه دادیم ،مثل این است که یک قطب نما را در یک راه از دست بدهیم یا قطب نما از کار بیفتد.”

فلذا هدف آن است تا تصویر گفتمان فراموش شده آفتاب را دوباره بر جهانیان بتابانیم.ما برآنیم تا فلک را سقف بگشاییم وطرحی نو دراندازیم .ان شالله..

ما غیر از خدا کسی را نداریم.امام خمینی(ره)

 در مسیر روح الله باشید….

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.