1393-08-08 13:58
3522
0
5099
گفتگویي صميمانه و فارغ از مسائل كاري با مدير كميته امداد گميشان؛

اين افتخار من است که در منزل ظرف مي شستم !/ اگر من رييس جمهور بودم سراغ زيرساخت هاي اشتغالزايي میرفتم

  اگر من رييس جمهور بودم اول سراغ زير ساخت هاي اشتغالزايي در گميشان مي رفتم .

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، اين بار به سراغ مدير كميته امداد گميشان رفتيم و گپ رسانه اي دوستانه را با او آغاز كرديم ، خودش مي گويد به من نگوييد رييس كميته امداد ما يك نهاد خدمتگذار هستيم كه رياست معني ندارد ما خدمتگذار و سرباز رهبريم .

آقاي راثي سرايي لطفا مختصرا خودتان را معرفي كنيد

محمدرضا راثي سرايي هستم متولد51/4/8 شهرستان گرگان ، كارشناس ارشد رشته زراعت و نباتات هستم، متاهلم و در 9 خرداد 1380 مصادف مبعث پيامبر ازدواج كردم و داراي يك فرزند پسر دارم.

كمي از سابقه كاري خود برايمان بگوييد؟

در سال 1377 جذب كميته امداد امام خميني شدم و به دليل رشته تحصيليم كه اصلاح زراعت و نباتات بود به مدت 16 سال به عنوان كارشناس اشتغالزايي مشغول شدم و1/5 سال پيش شوراي تامين من را به عنوان مدير اينجا انتخاب كردند و من با توجه به اينكه 16 سال در يك نقطه و يك پست مشغول بودم احساس كردم اگر به اينجا بيايم مي توانم كارايي بيشتري داشته باشم و در يك تجربه جديد بهتر و بيشتر خدمت كنم البته قضاوت با مردم و همكارانم در كميته امداد هست كه چقدر از عملكرد من راضي هستند.

نظرتون راجع به استفاده از ماهواره چيست؟

تعارف نداريم متاسفانه ماهواره در بسياري از خانه ها نفوذ كرده و به نظر من ماهواره ام الفساد است و اگر من جايي باشم كه ماهواره باشد دچار تلاطم روحي مي شوم و آزار مي بينم من و ماهواره مثل دو قطب همنام آهنربا كه همديگر را دفع مي كنند هستيم من شديدا با اين مطلب مخالفم.

با توجه به حرفه شما كه مواجه با آدمهاي گرفتار و نيازمند هستيد شده نتوانيد كاري بكنيد ؟در اين جور مواقع چه مي كنيد؟

من هميشه به كارمندانم مي گويم امداد آخرين مرحله اي است كه فرد مراجعه مي كند تا زماني كه فرد مجبور نشود به امداد نمي رود و از اينجا ديگر جايي پايين تر نداريم و نقطه آخر مراجعات مردم است ،

آنچه از شما بر مي آيد جز وظيفه شماست كه بايد انجام دهيد و اگر نتوانستيد در حضور مراجعه كننده تمام تلاش خود را بكنيد به ادارات موازي كار و مسئول بالاتر زنگ بزنيد و تمام تلاش خودتان را بكنيد تا رضايت فرد حاصل شود.

خوشبختانه مواردي كه نتوانيم كاري بكنيم نبوده شايد كمي دير شده ولي هميشه در حد وسع خود رضايت مراجعين را تامين كرده ايم

اگر به جاي رييس جمهور بوديد چه مي كرديد؟

در بخش اشتغال ، مسكن و ازدواج تمام تلاش خود را مي كردم به نظر من نبايد زوجهاي براي وام ازدواج و وام مسكن سود بانكي بدهند حتي بايد مبلغي را هم به عنوان تشويقي به جوانان بدهيم اين فكر من است هرچند ازمشكلات بالاخبر ندارم .

اگر من رييس جمهور بودم اول سراغ زير ساخت هاي اشتغالزايي در گميشان مي رفتم .

تفريح مورد علاقه شما چيست؟

نطفه من را با فوتبال بسته اند هفته اي دوبار در گرگان به باشگاه فوتسال مي روم و دو بار در هفته در گميشان به باشگاه واليبال مي روم عزيزان تركمن ما در واليبال خيلي قوي هستند وعلاقه بسيار زيادي به كوهپيمايي دارم و اكثر قله هاي مرتفع ايران را فتح كردم من معتقدم عظمت خدا را در بالاي قله بهتر درك مي كنيم ، فوق العاده كتابهاي مذهبي علاقه مندم و اهل مطالعه كتب مذهبي هستم.

اهل كمك در كار خانه هم هستيد؟

راثي سرايي با لبخند:اوايل خيلي كمك ميكردم حتي ظرف مي شستم و اين افتخارمن است ولي الان فقط در حد جارو برقي کمک میکنم

آرزويي بزرگ شما چيست؟

آرزويي دنيايي من اين است كه فقر و محروميت نباشد ديدن محرومين مرا شديدا رنج مي دهد وشفاي بيماران ، خصوصا بيماران صعب العلاج علي الخصوص كودكان به شدت ناراحت كننده است.

و آرزوي اخروي من اين است كه عاقبت به خير شوم ، شايد باور نكنيد هر شب موقع خواب اولين چيزي كه ذهن من را درگير مي كند ياد مرگ است از خدا مي خواهم عاقبت به خير شوم و با دين و ايمان كامل دنيا را ترك كنم .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.